Kumpaa laivaa suosittelette lapsiperheelle ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiihtolomalla menos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Joo ehkä Silja jos on pakko lapset laivalle viedä. Viikkarilla aina enemmän nuoria kännisiä, joista ehkä vähän enemmän "haittaa" kun Siljan vanhemmista vastaavista...

Silja on nykyään täynnä virolaisia, venäläisiä ja aasialaisia - ainakin hki-sto-hki-välillä, eivätkä työntekijät osaa suomea ja ovat töykeitä. Minä menisin viikkarilla, mutta se olen vaan minä.

Siljan maine "parempana" on mennyttä, ainakin meidän kaveripiirissä. Ja juu, olen molemmilla matkustanut viimeisen puolen vuoden aikana lasten kanssa.

Eikä me Viikkarilla olla örveltäjiin törmätty, meidän lapset ainakin nukkuu silloin kun kännääjät on liikkeellä. Ei ikä kännääjää paranna...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Silja on nykyään täynnä virolaisia, venäläisiä ja aasialaisia - ainakin hki-sto-hki-välillä, eivätkä työntekijät osaa suomea ja ovat töykeitä. Minä menisin viikkarilla, mutta se olen vaan minä.

Siljan maine "parempana" on mennyttä, ainakin meidän kaveripiirissä. Ja juu, olen molemmilla matkustanut viimeisen puolen vuoden aikana lasten kanssa.

Eikä me Viikkarilla olla örveltäjiin törmätty, meidän lapset ainakin nukkuu silloin kun kännääjät on liikkeellä. Ei ikä kännääjää paranna...

Totta joka sana. Suomenkielellä ei tahdo Siljalla enää pärjätä Hel-Sto välillä ainakaan. Henkilkökunta virolaista ja venäläistä pitkälti.

Vikingin Amorellalla ja Isabellalla reissattiin viime kesänä Tukholmaan ja takas, ja ihan hyvä laiva se oli lapsille. =) Päivävuoroilla siis, ei siellä sen enempää ollut kännääjiä ku missään muualla.

Me tehdään usein laivareissuja, nimenomaan Turusta. Enkä ole kyllä kännisiä örveltäjiä nähnyt Vikingilläkään, me tosin ei lasten kanssa mennäkään pubeihin tai liikuta muutenkaan laivaa pitkin ja poikin enää yömyöhään, ehkä siinä syy?
Tykkään molemmista, sekä Siljasta että Vikingistä.