Kumpaa uskoa, lasta vai mummua? Mitä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Alkup";27524189]

Äitini on kyllä narsisti mutta alkoholistia en osaa hänestä tehdä kahden kaljan jälkeen... [/QUOTE]

Jos persoona muuttuu alkoholin käytön yhteydessä niin kannattaa muistaa, että kaikki juovat alkoholistit käyttäytyvät kuin narsistit, mutta kaikki narsistit ei ole alkoholisteja eikä alkoholismia voi mitata sillä paljonko juo vaan paljonko se juominen vaikuttaa ympäristön elämään.

Tavallisesti ihmisen käytös ei muutu parin kaljan jälkeen lainkaan, kuten moni on jo maininnut! Eli juoko mummo mahdollisesti salaa ja vaan hajukaljat on siinä näkösällä?

Mä en uskois lasta, tosin en usko että ihan kaikki on satuakaan jos lapsi on kompastunut mummoonsa tai vast. sen uskon ja se miten lapsi näkee tilanteen on asia erikseen!
Minusta tuntuu että ap on niin katkera äidilleen että näkisi tämän jokatapauksessa syylisenä!
Asialla on aina kaksi näkemystä ja usein totuus löytyy siitä välistä!

150kg ei ole kahdne OLUEN jälkeen huppelissa, edes pienessä sievässä. Onko teillä käsitteet aivan sekaisin nyt?

Ja ls-ilmoa ei tehdä tuollaisen asian takia. Uskokaan pois. Jos vesiselvä äiti vie lapsensa lääkäriin ja ilmoittaa että leikkiessä mummo on kaatunut vahingossa lapsen päälle, siitä ei tehdä ls-ilmoa.

Ei se humalatila ole sellainen ls-ilmon reunaehto, että selvin päin esiintyminen automaattisesti sulkee pois pahoinpitelyepäilyn.
Voi tulla sinulle kauheana shokkina ja pahoitteluni jo etukäteen, mutta lapsia kohdellaan kaltoin ihan selvinkin päin.
Aivan varmasti aloittajan kuvaileman tapauksen yhteydessä hoitohenkilökunta pyrkii selvittämään, onko pahoinpidelty ja toimii sitten harkintansa mukaan.

Minä painan 120kg ja olen pienessä sievässä yhdestä olueasta tai siideristä sillä en normaalisti juo ollenkaan. Ole yhden kerran juonut 2 tölkkiä siideriä ja kyllä vain vippasi jalassa ja nupissa, mutten sentään ihan kaatuilukunnossa ollut.

Mutta jos mummu ei ole aiemmin ollut lähes nollatoleranssilla alkon suhteen ja nyt tuli kahdesta huppeliin niin epäilisin että on kaappijuoppo ka alkoa oli kropassa hieman enemmältikin.

Mulle muistui tästä mieleen sellainen tapaus, kun joskus 4-7-vuotiaina istuimme pikkuveljeni kanssa pöydän ääressä piirtelemässä ja veljeni kaatui tuolilla ja löi päänsä toiseen pöytään. Veli syytti tapauksesta minua, ja sanoo edelleen, että kyllä hänellä on sellainen muistikuva, että minä olisin tönäissyt. Itse muistan olleeni hyvin hämilläni, kun veli oli tosi vihainen ja syytti minua, sen ainoan kerran, kun en mitään kiusaa ollut tehnyt. :D

Yhteistyössä