P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:koirasta ei saa hyvää kinkkua :x
no yök mun juttuja :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:koirasta ei saa hyvää kinkkua :x
Joo elä pelkää, ei ole aikomusta edes kokeilla![]()
Possu riittäköön..
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:koirasta ei saa hyvää kinkkua :x
Possu riittäköön..
Mut koirasta saa hyvät kintaat, jos oikein rupee kiukuttamaan
![]()
meitin koirista riittäis useimpiinkin kintaisiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No tuosta ei kyl vielä sais ku toisen kintaan. Turhan kallis olis yhden kinttaan hinta sitten.Eli ei siitä tule kinttaitakaan. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:koirasta ei saa hyvää kinkkua :x
Possu riittäköön..
Mut koirasta saa hyvät kintaat, jos oikein rupee kiukuttamaan
![]()
meitin koirista riittäis useimpiinkin kintaisiin
![]()
mulle sitten yhdet , jos teet niitä kintaita , ovat kuulemma parhaita pilkillä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No tuosta ei kyl vielä sais ku toisen kintaan. Turhan kallis olis yhden kinttaan hinta sitten.Eli ei siitä tule kinttaitakaan. :heart:
Nii eihän niistä raaski kintaita tehä..on ne niin sulosia vaikka kuin välil hermot menia... Joskus nauroin miehelle, et sit ku noista aika jättää, ni pitäisköhän tehä sama homma, ku mitä nähtii joskus jossain amerikkalaisessa dokkarissa, ku immeiset olivat täytättäneet lemmikkejään johonkin takan reunalle... meil ois sit tuos olkkarin nurkassa kaks isoa "hukkaa" torottamassaHui!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mitä koiria sulla Greeata on?
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mitä koiria sulla Greeata on?
Alaskanmalamuutteja...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mitä koiria sulla Greeata on?
Alaskanmalamuutteja...
Jep, mul oli ennen nöffi, siitä olis parit kinttaat kyllä tehnyt, vaikka nyt niistä talvikarvoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mitä koiria sulla Greeata on?
Alaskanmalamuutteja...
Jep, mul oli ennen nöffi, siitä olis parit kinttaat kyllä tehnyt, vaikka nyt niistä talvikarvoista.
Meil on yks nöffin näköinen kissaihan saman värinen...semmonen rusehtavanmusta ja pitkäkarvainen... ja varsinkin näin talvella, kun skein ilmeisesti kasaa talvikarvaa, ni on ihan valtavan muhkea kissa...on nimeltään Mörkö, ni mie nimitän nöffejä aina mörkökoiriks...joskus oltiin vaan kissan kans puistossa taluttelemassa ja paikalle osu nöffi ni omistajan kans todettiin, et on ihan samannäköisiä =)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mulla on vielä valvomista , 2 tuntia ollu uunissa :xmas: