Kumpi ensin: kihla- vai vihkisormus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Siis sormessasi. Jos katsotaan järjestys niin, että kumpi on laitettu sormeen ensin.

Itse pidin ensin niin, että vihkisormus oli eka ja kihla vasta sitten, mutta nyt totesin, et oikeestaan parempi toisin päin... Miten päin teillä on? :D

(näitä mun kysymyksiä...)

Kihla ja päälle vihkisormus, mutta toisaalta olis kai parempi juuri päinvastoin.. näin päin timantit muodostavat yhdessä kolmion jossa on kärki alaspäin, toisinpäin tulisi kolmio "oikeinpäin" ja olisi tavallaan kai parempi..?

Ensin on mieheltä joululahjaksi saamani sormus (samanlainen, kuin kihlasormus, mut vähän leveämpi), sit vihkisormus ja "ylimpänä" kihlasormus. Syy: kihlasormus pienin ja kaks muuta vähän reiluhkoja mulle, niin ei tarvi pelätä, et tippuis.

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Ensin on mieheltä joululahjaksi saamani sormus (samanlainen, kuin kihlasormus, mut vähän leveämpi), sit vihkisormus ja "ylimpänä" kihlasormus. Syy: kihlasormus pienin ja kaks muuta vähän reiluhkoja mulle, niin ei tarvi pelätä, et tippuis.

Kuinka teillä mahtuu noin monta sormusta yhteen sormeen? :D

Mulla on nämä kaks, mutta ei menis kyllä useampaa...

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Vihkisormus on sen verta paksu, että kun sen sain (kuuden vuoden avioliittovuoden jälkeen... :whistle: ) niin kihlasormus muutti oikean käden nimettömään :D

Mulla kanssa sormet näyttää paremmalta jostain syystä, jos laittaa sormukset kihla ensin ja sitten vihki. Jos laittaa toisin päin ...nuo jotenkin tursuaa... :snotty: (samankokoiset keskenään, mutta aika leveät molemmat)

Mieluummin pitäisin niin että ensin kihlasormus ja sitten vihkisormus, mutta vihkisormus on hieman isompi ja pelkään että se putoaa, niin sen vuoksi ne on yleensä toisin päin.

Kihlasormus "alla" ja vihkisormus päällä. Mun kihlasormus on niin löysä, että sitä saa olla korjailemassa vähän väliä, joten vihkisormus pitäisi sen paikallaan. Tällä hetkellä kuljeskelen pelkän kihlasormuksen kanssa, koska mun vihkisormus hajosi ja pitäisi hankkia uusi sormus sen tilalle.

En käytä kumpaakaan enää. Kihla ei mahdu sormeen ja vihkisormuksen alle alkoi jäädä vauvan paskaa. Koko ajan sai olla kiskomassa pois ja pesemässä ja silti tuntui epähygieniseltä.

Yhteistyössä