Kumpi näistä puhelimista kannattaas tilata?

Miulla on tuo Nokia 6700 Slide pinkki,tykkään tosi paljon tosta puhelimesta.:)

"Mä haluan". Ei sulla ole oikeasti varaa noista kumpaankaan, niin unohda. Ei tarvi sitten syksyn tullen miettiä täällä maksasko sossu uutta työpukua tai lapsen silmälaseja. Kiitos,nam.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvää päivää;23965489:
"Mä haluan". Ei sulla ole oikeasti varaa noista kumpaankaan, niin unohda. Ei tarvi sitten syksyn tullen miettiä täällä maksasko sossu uutta työpukua tai lapsen silmälaseja. Kiitos,nam.

:hug:

[QUOTE="vieras";23965567]Vaikea sanoa kumpi ois parempi, itse ostan ihan vaan ulkonäön perusteella kännyni :) Minusta toi slide oli fiksumman näköinen.[/QUOTE]

Tuo on totta, että tuo slide on paremman näköönen, mutta tuo toinenkin jotenkin kiehtoo ulkonäöllisesti. Aivan kuin puhuttaas miehistä! :laugh: :D

Mulla toi 6700 enkä tykkää yhtään. Se on jotenkin outo..ollut mulla nyt 3kk eikä vieläkään tunnu omalta. Ja tänään se ei antanut soittaa eikä lähettää viestejä. Luulin jo että yhteyksissä vikaa, mutta kummasti onnistui puhelut ja viestittely kun vaihdoin kortin varapuhelimeen.

[QUOTE="vieras";23965733]Mulla toi 6700 enkä tykkää yhtään. Se on jotenkin outo..ollut mulla nyt 3kk eikä vieläkään tunnu omalta. Ja tänään se ei antanut soittaa eikä lähettää viestejä. Luulin jo että yhteyksissä vikaa, mutta kummasti onnistui puhelut ja viestittely kun vaihdoin kortin varapuhelimeen.[/QUOTE]
Mie taas tunsin heti omakseni tuon 6700,eikä ole ollut yhtään ongelmia soittamisen tai viestien lähettämisessä.

mulla oli 6700 ja kk jälkeen se lähti tehtaalle kun se vaan tilttas. tuli uus tilalle, ei pystyny korjaamaan. koko ajan jotain vikaa. en ostais noista kumpaakaan.

http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOKC503LILAC/nokia-c5-03-valkoinen-liila tän ehkä ostan, jos raskin jo vaihtaa ton N97minin ;)

Gigantista voi tilata myös kotiin ja nyt yli 100 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Niin ja toi C3 olikin pinkkinä vähän kalliimpi, (115€), ilmoittamani hinta oli vain vihreälle värille.
Itselläni oli kans edellinen puhelin tuo 6700 ja tykkäsin tosi paljon, siksi en aio siitä luopua, vaan pidän varapuhelimena. :)

Yhteistyössä