Kumpi näistä puhelimista kannattaas tilata?

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23966229:
No mun kynsillä käsitellään. Mua yököttää pitkät kynnet, oli niissä mitä vaan geeliä tai kuviota päällä.
Eikä sitä näyttöä kynsillä kosketa, vaan sormilla.
Ja noihin näyttöihin saa suojakalvon...

juu kerroimpa vaan 'kokemukseni' ja kynnet ajavat 'kosketusnäyttökynän' asian jos joku sellaisia käyttää. Eikä suojamuovi paljon auta jos on kynsi sormenpään paljonkin yli :D vai luuletko että on kovinkin helppo kirjoittaa tekstaria "tyyliin ku antais sormenjälkinäytettä" ei, nuo näytöt ei toimi pitkien kynsien jaossa. Enkä tarkoittanut pahalla sinun puhelintasi kohtaan, ihan muille vinkiksi jos tämän ketjun perusteella puhelinta miettivät. =)

[QUOTE="auli";23966252]Kyllä Nokia päivittää myös älypuhelimiansa. Tais olla lupaus vuoteen 2016 asti symbianin päivityksistä..silloin niitä ei taida paljoa enää olla kun windows tulee. Ja kyllä minun C7 toimii niin kuin pitääkin..tosin kyllä androidkin ihan kiva on..[/QUOTE]

Ok, voi olla. Joku juttu noissa nokian älypuhelimissa kuitenki oli, miks mies (tietoliikennealalla, eli tietää kyllä asioista, mä vaan en niin tarkkaan noita juttuja kuuntele ja muista, kun ne ei mua kiinnosta) sano, että ei nokian älypuhelimia enää. :)

noittenkin nokioitten hinnalla saisit paljon paremmat puhelimen vaikka samsungilta.
itse ostanut 1 nokianperusluurin ja 2 älyluuria 2010-2011 ja testannut taas samsungin vastaavia niin nokian puhelimeen sai sen jälkeen pyyhkiä persereikäänsä, aivan leluja.
en suosittele, ota joku muu kuin nokia! : )

Gigantilla on monissa puhelimissa nettihinnat halvemmat kuin liikkeen. Liikkeissä myyjät saa myymistään tuotteista provisioita mitkä tulee tuotteen hinnan päälle (siis on tietenkin laskettu siihen myymälä-hintaan). Jotkut myyjät suostuu niistä tinkimään.

juu kerroimpa vaan 'kokemukseni' ja kynnet ajavat 'kosketusnäyttökynän' asian jos joku sellaisia käyttää. Eikä suojamuovi paljon auta jos on kynsi sormenpään paljonkin yli :D vai luuletko että on kovinkin helppo kirjoittaa tekstaria "tyyliin ku antais sormenjälkinäytettä" ei, nuo näytöt ei toimi pitkien kynsien jaossa. Enkä tarkoittanut pahalla sinun puhelintasi kohtaan, ihan muille vinkiksi jos tämän ketjun perusteella puhelinta miettivät. =)

Tässä ei toimi kynänä, on oltava iho mikä koskee, kynnelle, "kynällä", tms ei tapahdu mitään..

Yhteistyössä