Kumpi näistä puhelimista kannattaas tilata?

Mä täs kattelin gigantin sivuja ja totesin, että menen lauantaina paikan päälle kattomaan tarjontaa. Voihan olla, että löytyy jotakin muuta noiden kahden lisäksi. Mutta tällä hetkellä jompi kumpi noista olis kyllä kiva saada.

Gigantista voi tilata myös kotiin ja nyt yli 100 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Niin ja toi C3 olikin pinkkinä vähän kalliimpi, (115€), ilmoittamani hinta oli vain vihreälle värille.
Itselläni oli kans edellinen puhelin tuo 6700 ja tykkäsin tosi paljon, siksi en aio siitä luopua, vaan pidän varapuhelimena. :)

Joo mä huomasin hintaeron vihriän ja pinkin välillä. Mutta silti se pinkki oli halvempi kuin hobbarilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvää päivää;23965489:
"Mä haluan". Ei sulla ole oikeasti varaa noista kumpaankaan, niin unohda. Ei tarvi sitten syksyn tullen miettiä täällä maksasko sossu uutta työpukua tai lapsen silmälaseja. Kiitos,nam.

onhan tämä provosoiva kommenti ja aivan aiheen vierestä, mutta perää siinä on.

kuinka ihmisillä on varaa ostaa uusia 200e euron puhelimia, mutta ei esim niitä työvaatteita (varmasti alle 100e)? kun puhutaan kuitenkin vuoden sisällä olevasta ajasta, ei sen pidemmästä.

ainoa looginen selitys on, ellei ole radikaalisti elämäntilanne muuttunut, että rahaa kulutetaan siihen mihin halutaan, ei siihen mihin tarvitaan, joka todistaisi koko sosiaalitukisysteemin hieman vajavaiseksi.

Hobbyhall on miltei kallein paikka hankkia elektroniikkaa. Miksi sieltä? Netti on pullollaan hyviä puhelinkauppoja joilla saa tilattua netistä kotiin. Tosin niissä pitää usein maksaa tuote, eikä voi jättää roikkumaan perintään tai ei saa koko puhelinta.

Mulla on HTC Desire S

Ja mulla HTC Desire Z ollut nyt 2 viikkoa, enkä kyllä pois vaihtais :) Ihan loistava, ja helppo käyttää!

Mä mietein noita molempia sun linkittämiä, mutta tulin tulokseen, että ei kiitti enää Nokiaa, ne kun ei loppujen lopuks oo niitä kestävimpiä ja fiksuimpia puhelimia. Ja Nokia ei tee enää päivityksiä älypuhelimiinsa (tai jotain vastaavaa, miks ei kannata nokian älyä ottaa...).
Mieti oikeesti tota HTC:tä!

[QUOTE="hmm";23965926]Hobbyhall on miltei kallein paikka hankkia elektroniikkaa. Miksi sieltä? Netti on pullollaan hyviä puhelinkauppoja joilla saa tilattua netistä kotiin. Tosin niissä pitää usein maksaa tuote, eikä voi jättää roikkumaan perintään tai ei saa koko puhelinta.[/QUOTE]

No ensinnäkin olin ihan postiennakolla tilaamassa. Toisekseen suunnitelma muuttui eli menen lauantaina giganttiin.

[QUOTE="vieras";23965981]Miksi haluat uuden puhelimen vaikka vanhakin toimii? :o
Ja sitten valitat taas täällä kun sulta on rahat loppu :headwall:[/QUOTE]

Niin ja sä oletit, että mun puhelin toimii kunnolla. On se kumma jos ei saa omalla palkalla ostaa uutta toimivaa puhelinta. Ja missä mä olen valittanut, että rahat on loppu. Mähän olen kirjoottanu, että tulot ei ole isot eikä niillä pahemmin ostella vaikka mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23965938:
Ja mulla HTC Desire Z ollut nyt 2 viikkoa, enkä kyllä pois vaihtais :) Ihan loistava, ja helppo käyttää!

Mä mietein noita molempia sun linkittämiä, mutta tulin tulokseen, että ei kiitti enää Nokiaa, ne kun ei loppujen lopuks oo niitä kestävimpiä ja fiksuimpia puhelimia. Ja Nokia ei tee enää päivityksiä älypuhelimiinsa (tai jotain vastaavaa, miks ei kannata nokian älyä ottaa...).

mun geelikynsillä ei noitten näyttöjä käsitellä. sama iphonessa. mulla siis PITKÄT geelikynnet. pitää olla Resistiivinen kosketusnäyttö!

Just joo.

Ei ollut tarkoitus mitenkään ilkeillä.

Olen itse vasta vähän aikaa sitten ollut perheellinen opiskelija ja tiedän, että kesätyörahoilla olisi ollut kiva ostella jotain kalliimpaakin. Mutta oikeasti se raha on hyvä turva siellä pankkitilillä syksyn ja talven tullen. Kun tarvitsee lapselle ulkovaatteita.

Minusta opiskelijan ei ole järkevää ostaa parin sadan euron puhelinta.

[QUOTE="vieras";23965922]onhan tämä provosoiva kommenti ja aivan aiheen vierestä, mutta perää siinä on.

kuinka ihmisillä on varaa ostaa uusia 200e euron puhelimia, mutta ei esim niitä työvaatteita (varmasti alle 100e)? kun puhutaan kuitenkin vuoden sisällä olevasta ajasta, ei sen pidemmästä.

ainoa looginen selitys on, ellei ole radikaalisti elämäntilanne muuttunut, että rahaa kulutetaan siihen mihin halutaan, ei siihen mihin tarvitaan, joka todistaisi koko sosiaalitukisysteemin hieman vajavaiseksi.[/QUOTE]

Rahatilanne voi vaihdella vuodenajan mukaan. Eikä reilu satanen loppujen lopuksi ole paljon rahaa, tuskin ap koko ajan tekee noin isoja "turhia" ostoksia.

Netanttila vielä paskempi, siellä on vaan muutama malli, nekin yleensä ikivanhoja ja tuplahinnat esim. Giganttiin tms. peruskonekodinliikkeeseen verrattuna. Toi hobbari tulee toisena sen jälkeen...

Ei pidä paikkaansa ainakaan kaikkien tuotteiden kohdalla. Itse teen aina hintavertailuja ja mm. aiempi tietokoneeni oli NetAnttilasta ostettu, koska tuli edullisimmaksi sitä kautta ostaa. Vertailin kaikki Gigantit ym.

[QUOTE="liinis";23966127]Ei ollut tarkoitus mitenkään ilkeillä.

Olen itse vasta vähän aikaa sitten ollut perheellinen opiskelija ja tiedän, että kesätyörahoilla olisi ollut kiva ostella jotain kalliimpaakin. Mutta oikeasti se raha on hyvä turva siellä pankkitilillä syksyn ja talven tullen. Kun tarvitsee lapselle ulkovaatteita.

Minusta opiskelijan ei ole järkevää ostaa parin sadan euron puhelinta.[/QUOTE]

No se on sun mielipitees ja mä kyllä tiedän miten likalle saadaan talvivaatteet ihan ilmaaseksi. Ei meidän tarvitte saada kaikkia vaatteita uutena.

Ja ihan turha tähän ruveta soittamaan suuta, että miksi puhelin uutena, mutta lapsen vaatteet käytettynä. Likka saa kyllä uusiakin vaatteita ja mä olen joutunut paljossa tyytymään käytettyyn.

mun geelikynsillä ei noitten näyttöjä käsitellä. sama iphonessa. mulla siis PITKÄT geelikynnet. pitää olla Resistiivinen kosketusnäyttö!

No mun kynsillä käsitellään. Mua yököttää pitkät kynnet, oli niissä mitä vaan geeliä tai kuviota päällä.
Eikä sitä näyttöä kynsillä kosketa, vaan sormilla.
Ja noihin näyttöihin saa suojakalvon...

Viimeksi muokattu:
No se on sun mielipitees ja mä kyllä tiedän miten likalle saadaan talvivaatteet ihan ilmaaseksi. Ei meidän tarvitte saada kaikkia vaatteita uutena.

Ja ihan turha tähän ruveta soittamaan suuta, että miksi puhelin uutena, mutta lapsen vaatteet käytettynä. Likka saa kyllä uusiakin vaatteita ja mä olen joutunut paljossa tyytymään käytettyyn.

Mielipiteitähän sinä kyseletkin. Ja minusta siksi se ensimmäinen.
Tuo vaatejuttu nyt oli vain esimerkki tulevan talven mahdollisista raharei´istä, en epäillyt lapsesi jäävän vaatteitta puhelimen takia. : )

Kyllä Nokia päivittää myös älypuhelimiansa. Tais olla lupaus vuoteen 2016 asti symbianin päivityksistä..silloin niitä ei taida paljoa enää olla kun windows tulee. Ja kyllä minun C7 toimii niin kuin pitääkin..tosin kyllä androidkin ihan kiva on..

[QUOTE="liinis";23966249]Mielipiteitähän sinä kyseletkin. Ja minusta siksi se ensimmäinen.
Tuo vaatejuttu nyt oli vain esimerkki tulevan talven mahdollisista raharei´istä, en epäillyt lapsesi jäävän vaatteitta puhelimen takia. : )[/QUOTE]

Mä kyselin mielipidettä puhelimien toimivuuden kannalta enkä yhtään minkään muun. Onko selvä?

Anteeksi tyhmyyteni eli meilläkin on tuo Z eli kansi liukuu ja tulee näppäimet esille. Saan niin paljon olla koneella, kun poika vain suhraa puhelintaan. Hyvä kun itse osaisin edes käyttää moista.

Yhteistyössä