Mä täs kattelin gigantin sivuja ja totesin, että menen lauantaina paikan päälle kattomaan tarjontaa. Voihan olla, että löytyy jotakin muuta noiden kahden lisäksi. Mutta tällä hetkellä jompi kumpi noista olis kyllä kiva saada.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Gigantista voi tilata myös kotiin ja nyt yli 100 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Niin ja toi C3 olikin pinkkinä vähän kalliimpi, (115), ilmoittamani hinta oli vain vihreälle värille.
Itselläni oli kans edellinen puhelin tuo 6700 ja tykkäsin tosi paljon, siksi en aio siitä luopua, vaan pidän varapuhelimena.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvää päivää;23965489:"Mä haluan". Ei sulla ole oikeasti varaa noista kumpaankaan, niin unohda. Ei tarvi sitten syksyn tullen miettiä täällä maksasko sossu uutta työpukua tai lapsen silmälaseja. Kiitos,nam.
Mulla on HTC Desire S
Joo, älä nyt hobbarista ainakaan tilaa paitsi jos sul on turhaa rahaaIhan törkykallis paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23965938:Ja mulla HTC Desire Z ollut nyt 2 viikkoa, enkä kyllä pois vaihtaisIhan loistava, ja helppo käyttää!
Mä mietein noita molempia sun linkittämiä, mutta tulin tulokseen, että ei kiitti enää Nokiaa, ne kun ei loppujen lopuks oo niitä kestävimpiä ja fiksuimpia puhelimia. Ja Nokia ei tee enää päivityksiä älypuhelimiinsa (tai jotain vastaavaa, miks ei kannata nokian älyä ottaa...).
Mieti oikeesti tota HTC:tä!
Just joo.
Tuo slide oli netanttilassa vielä kalliimpi! Ja oli siis ilman kuuloketta.
Tuota kuuloketta vain mietin, että tarvinko mä sitä kuitenkaan kun mulla on mp3-soitin.
Netanttila vielä paskempi, siellä on vaan muutama malli, nekin yleensä ikivanhoja ja tuplahinnat esim. Giganttiin tms. peruskonekodinliikkeeseen verrattuna. Toi hobbari tulee toisena sen jälkeen...
Ei pidä paikkaansa ainakaan kaikkien tuotteiden kohdalla. Itse teen aina hintavertailuja ja mm. aiempi tietokoneeni oli NetAnttilasta ostettu, koska tuli edullisimmaksi sitä kautta ostaa. Vertailin kaikki Gigantit ym.
mun geelikynsillä ei noitten näyttöjä käsitellä. sama iphonessa. mulla siis PITKÄT geelikynnet. pitää olla Resistiivinen kosketusnäyttö!
Rahatilanne voi vaihdella vuodenajan mukaan. Eikä reilu satanen loppujen lopuksi ole paljon rahaa, tuskin ap koko ajan tekee noin isoja "turhia" ostoksia.
No se on sun mielipitees ja mä kyllä tiedän miten likalle saadaan talvivaatteet ihan ilmaaseksi. Ei meidän tarvitte saada kaikkia vaatteita uutena.
Ja ihan turha tähän ruveta soittamaan suuta, että miksi puhelin uutena, mutta lapsen vaatteet käytettynä. Likka saa kyllä uusiakin vaatteita ja mä olen joutunut paljossa tyytymään käytettyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23965938:Ja mulla HTC Desire Z ollut nyt 2 viikkoa, enkä kyllä pois vaihtaisIhan loistava, ja helppo käyttää!
Mä mietein noita molempia sun linkittämiä, mutta tulin tulokseen, että ei kiitti enää Nokiaa, ne kun ei loppujen lopuks oo niitä kestävimpiä ja fiksuimpia puhelimia. Ja Nokia ei tee enää päivityksiä älypuhelimiinsa (tai jotain vastaavaa, miks ei kannata nokian älyä ottaa...).