Kumpi nimi prinsessalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännää...

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kysyn.. Vaihtoehto 1 on enemmän mun mieleen ja vaihtoehto 2 on enemmän miehen mieleen.. ja jos muita vaihtoehtoja toisen nime kohalle tulee niin kertokaa ihmeessä..

1. Milla Nuppu Talvikki

2. Milla Helmi Talvikki

Mun mielestä ei Nuppu eikä Helmi kuulosta hyvältä tuossa välissä. Eikö kävisi vain Milla Talvikki, vaikka ei toi Talvikkikaan ihan parhaiten Millan perään sovi :/ Tai siis mun korvaan ne ei ihan parhaalta kuulosta. Milla kun on pehmeä nimi, mutta Talvikki kova.

Milla on kiva nimi ja vähän erilainen nykyään kun nämä Aadat ja Emmat eli sen laittaisin ja Talvikki ok, jos kerran suvussa kulkee. Mut se Nuppu. Se kuulostaa aika hirveältä, eikä mun mielestä sovi ihmiselle, eikä varsinkaan aikuiselle ihmiselle. Mulle tulee siitä lähinnä mieleen naapurin järkyttävä rakki, jolla on se nimi. Se karkailee meidän pihalle ja saattaa olla keskellä yötä räksyttämässä oven takana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Milla on kiva nimi ja vähän erilainen nykyään kun nämä Aadat ja Emmat eli sen laittaisin ja Talvikki ok, jos kerran suvussa kulkee. Mut se Nuppu. Se kuulostaa aika hirveältä, eikä mun mielestä sovi ihmiselle, eikä varsinkaan aikuiselle ihmiselle. Mulle tulee siitä lähinnä mieleen naapurin järkyttävä rakki, jolla on se nimi. Se karkailee meidän pihalle ja saattaa olla keskellä yötä räksyttämässä oven takana.

Mikäs siihen väliin sopisi? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mikäs siihen väliin sopisi? :)

Jonkun mummon nimi? Onko suvussa mitään muuta kuin Talvikki, jota voisi käyttää?

Eipä oo jäljellä oikein enään mitää mielestäni kivaa nime.. Tällä neidillä kun noita serkkuja ja pikku serkkuja on paljon.. Ni on kaikki mummojen nimetkin jo käytössä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eipä oo jäljellä oikein enään mitää mielestäni kivaa nime.. Tällä neidillä kun noita serkkuja ja pikku serkkuja on paljon.. Ni on kaikki mummojen nimetkin jo käytössä...

? Eikö saa antaa edes toiseksi nimeksi samaa joka jollain sukulaislapsella on? Varsinkin jos suvun nimiä...

Minusta Nuppu ja Helmi sinänsä ihan yhtä kivoja, joten itse asiaan en osaa ottaa kantaa.

Yhteistyössä