kumpi nimi? :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
enkä nyt kaipaa yököttelyä siitä kuinka kamalia molemmat ja kuinka et ikinä laittais kumpaakaan omalle lapselles :D

Eli siis:
Neela vai Olga? :)

Näistä Neela, mutta vielä mieluummin Seela. Miksei Olgakin.
 

Yhteistyössä