V
vieras
Vieras
enkä nyt kaipaa yököttelyä siitä kuinka kamalia molemmat ja kuinka et ikinä laittais kumpaakaan omalle lapselles
Eli siis:
Neela vai Olga?
Eli siis:
Neela vai Olga?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:enkä nyt kaipaa yököttelyä siitä kuinka kamalia molemmat ja kuinka et ikinä laittais kumpaakaan omalle lapselles![]()
Eli siis:
Neela vai Olga?![]()
Neela parempi noista.
Onko sisaruksia? Millaiset nimet heillä?
Olga ja Neela on kuitenkin niminä kuin yö ja päivä.