Onko mielestäsi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Neela nimi vanha nimi vai nykyaikainen nimi?
Perheemme muilla lapsilla on vanhat nimet ja nyt tuo uusin vauva on vaan niin Neelan näköinen. Väestörekisteri sanoo että Neela nimisiä on kastettu jo 40-luvulla, eli onhan se kai silloin aika vanha nimi.
 
En osaa sanoa, mutta kaunis nimi kuitenkin. Ehkä itse miellän nykyaikaisena, mutta jos Neela nimisiä on kastettu jo 40-luvulla, niin sittenhän se on vanhanaikainen nimi. :)
 

Yhteistyössä