V
Vepasto
Vieras
Jääkaapissa on broilerin rintaleikkeitä, joiden viimeinen käyttöpäivä oli sunnuntaina. Mun mielestä niistä ei voi tehdä huomenna ruokaa, miehen mielestä voi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:25 MaidA kirjoitti:En tekisi broilerista, se pilaantuu niin helposti.... Esim jauhenlihasta voisin kyllä tehdä!
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:29 Vepasto kirjoitti:Niin ja kumman vika se on ku broileri ehti mennä vanhaksi; mun ku en huomannut kattoo kaupassa, et siinä on niin lyhyt päivämäärä vai miehen joka purki ostokset ja laitto sen paketin alimmaiseksi katsomatta sitä päiväystä...?![]()
Sinun kun et katsonut kaupassa päiväystä.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:29 Vepasto kirjoitti:Niin ja kumman vika se on ku broileri ehti mennä vanhaksi; mun ku en huomannut kattoo kaupassa, et siinä on niin lyhyt päivämäärä vai miehen joka purki ostokset ja laitto sen paketin alimmaiseksi katsomatta sitä päiväystä...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:33 hemuli kirjoitti:\Sinun kun et katsonut kaupassa päiväystä.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:29 Vepasto kirjoitti:Niin ja kumman vika se on ku broileri ehti mennä vanhaksi; mun ku en huomannut kattoo kaupassa, et siinä on niin lyhyt päivämäärä vai miehen joka purki ostokset ja laitto sen paketin alimmaiseksi katsomatta sitä päiväystä...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:33 hemuli kirjoitti:\Sinun kun et katsonut kaupassa päiväystä.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:29 Vepasto kirjoitti:Niin ja kumman vika se on ku broileri ehti mennä vanhaksi; mun ku en huomannut kattoo kaupassa, et siinä on niin lyhyt päivämäärä vai miehen joka purki ostokset ja laitto sen paketin alimmaiseksi katsomatta sitä päiväystä...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:36 Männynkäpy kirjoitti:Se kai riippuu milloin sen ostit.. Jos ostit maanantaina, sun vika B)