Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Tasapuolisesti.
Jos jompikumpi uupuu täysin, ollaan pulassa, eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Oon samaa mieltä teidän kanssa. Meillä vaan on ollut miehen kanssa tästä pientä erimielisyyttä. Miehen mielestä siis hänen jaksaminen tärkeämpää, koska käy töissä ja siis tuo pääasiassa rahan taloon.
Varsin kysyn mitä mieltä palstalaiset on.
Alkuperäinen kirjoittaja tasapuolista PITÄISI olla:Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Oon samaa mieltä teidän kanssa. Meillä vaan on ollut miehen kanssa tästä pientä erimielisyyttä. Miehen mielestä siis hänen jaksaminen tärkeämpää, koska käy töissä ja siis tuo pääasiassa rahan taloon.
Varsin kysyn mitä mieltä palstalaiset on.
meillä sama, ja tilanne on nyt se että olen täysin uupunut..huudan lapsille aivan pienestä jne. ei vaan jaksa..olen miehelle usein sanonut että en jaksa ja ihan mikä keino vaan niin vielä lähden pois..mut ei vaikuta mitään, eilenkin vaan lähti naureskellen kavereidensa kanssa ja palasi monen tunnin päästä, suoraan sohvalle kuten aina ja minä laittamaan muksuja nukkumaan. Sitten taas vakio toteamus naureskellen 'taisi olla aika rankkaa lasten kanssa'..joo-o,auttais joskus jossain kotityössä,lastenhoidossa tms.todella todella uupunut olen.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Perhessä jokaisen yksilön hyvinvointi on tärkeää. Siis ensin pitää hoita itseään, että voisi huolehtia muista ja se koskee jokaista yksilöä jokaisessa yhteisössä. Se vaan yleensä menee niin, että perhe on jokaiselle niin tärkeä asia, että omalle jaksamiselle ja hyvinvoinnille on ensisijaisen tärkeitä juuri ne asiat, jotka edesauttavat myös perheen hyvinvointia.