kumpi on tehokkaampi: bafucin vai strepsils?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pruum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Njoo:
Bafucin ainakin itsellä toiminut. Ihan mahtavaa ainetta; turrutti kivun lähen kokonaan.

se tuntuu aika inhottavalle kun kielikin puutuu samalla :p

pitää vertailua suorittaa, itse olen käyttänyt bafucineja niin kauan, etten muistakaan miten strepsils toimii, vai toimiiko..

Jos menisin nyt ostamaan jotain, niin kokeilisin sitä uutta suihkutettavaa versiota. Noi imeskeltävät turruttaa tasan vaan sieltä mihin koskevat, eli kielen ja kitalaen.. Ei kurkkua.

hitto ku en pääse nyt apteekkiin ostaan tota suihkutettavaa versiota. oon nyt tässä 3 päivän aikana koittanu molempia; strepsils ja bafucin... kamala tää kurkkukipu.. :(

Mulla kurkku kipuun auttaa todella paljon tuo Bafucin Mint.. On muuten hyvänmakuinen ja puuduttaa nii pystyy juoda ja niellä sitten taas normaalisti eikä mitään ongelmia ole. :)

Toi uusi suihkutettava on yhtä tyhjän kans. Siinä on hunajaa, vihreää teetä ja auringonhattu-uutetta....strepsilsit ei auttanu. Paras oli burana. Kurkku kipee monta päivää ja ääni pois. Lisäksi kova yskä. Nyt alkaa jo helpottaa.

mulla auttaa strepsils ja bafucin mutta ei kauheen hyvin. Myös jotkut yskänlääkket auttaa ja jos juot jotain kuumaa esim. teetä niin se poistaa kurkkukivun hetkeksi. mulla ei burana tai muut särkylääkkeet auta :( :(

Yhteistyössä