kumpi parempaa loppuraskauden närästykseen? samarin vai rennie?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja miltä toi samarin maistuu? itsellä ei ole aiemmasta elämästä juurikaan kokemusta närästyksestä, mutta nyt loppuraskaudesta tämä on ihan helvetillistä!

auttakaa! :)

Rennie ja Samarin on minulle tuttuja. Rennien pakkaus selosteessa sanotaan että Rennien imeskely tabletteja voi käyttää raskauden ja imetyksen aikana mutta suositeltavaa kysyä lääkäriltäsi tai apteekkariltasi ennen lääkkeen ottamista.
Samariinin pakkauselostetta en löytänyt voi olla että se on hävinnyt tai pakkauksessa ei ole sellaista kun kyseessä on luontaistuote. Paketin kyljessä ei ole mainintaa raskaus ajan käytöstä.
suosittelen närästykseen vaniliajäätelöä mutta vaarana on tuolloin painonnousu joten ei kannata jatkuvasti lääkitä jäätelöllä
itse suosin närästyslääkkeeltä ensiksi hyvää makua jota ei missään oikein edes luvata, koska on tullut maistettua sellasia närästylääkkeitä jotka maistuvat hirvittävältä. sitten on välitön vaikutus ja pitkä aikanen vaikutus. itse suosin samariinia kun se maistuu hyvälle auttaa heti mutta harmi kyllä ei ole kovin pitkä vaikutteinen jos on kova närästys

Yhteistyössä