Kummassakaan en oo yöpyny mut mutu tuntumalla sanon et Linnea. Pidän sitä tasokkaampana eikä siellä oo discoa vaan sellainen normaali yökerho. Seurahuoneelta vuokrataan tietääkseni myös parin tunnin huoneita ... et senkään takia en ehkä sinne haluis. Käykää sit Tornissa jätskillä! Mukavaa matkaa!