Kumpi parempi riihimäellä, Linnea vai seurahuone?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummassakaan en oo yöpyny mut mutu tuntumalla sanon et Linnea. Pidän sitä tasokkaampana eikä siellä oo discoa vaan sellainen normaali yökerho. Seurahuoneelta vuokrataan tietääkseni myös parin tunnin huoneita ... et senkään takia en ehkä sinne haluis. Käykää sit Tornissa jätskillä! Mukavaa matkaa!
 
Jos oikeasti haluatte panostaa tuohon hotelliyöpymiseen niin suosittelisin ennemmin menemään yöksi Hämeenlinnaan Aulangon kylpylään kuin kumpaakaan noista Riksun hotelleista. Hämeenlinnaan ei ole paljonkaan pitempi matka Puuhamaasta kuin Riihimäellekään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kertokaa kokemuksianne, ollaan lähdössä 6 ja 7 vuotiaden lasten kanssa reisuun ja haluaisin mahd. kivan reissun kun tää on meidän ainut reissu tänä kesänä, niin kumpi on parempi yöpyä ja käydä vaikka syömässä?

Me oltiin lasten kanssa Linneassa tänä kesänä. Siellä oli loistava palvelu, erinomainen aamiainen (parempi kun missään hotellissa, missä oon suomessa käyny) ja lapsille oli leikkihuone iltaravintolan vieressä. Eli siis aikuisten helppo syödä, kun lapset sai leikkiä. Meillä oli siis 1 ja 4 vuotiaat lapset. Lisäksi toivat kätevästi lasten ateriat ensin, että saatiin syöttää tuo pienempi ja vasta vähän myöhemmin (ei ikuisuutta) aikuisten ateriat, jotta sai itekin syödä rauhassa.

Mistään diskosta/baarista ei ollu yöllä häiriöö ja illallakin se aulabaari oli ihan rauhallinen, vaikka oltiin perjantai-lauantai yö siellä.

Ainoa miinuspuoli oli, että siellä huoneessa oli ihan helvetin kuuma kun aurinko oli porottanut koko päivän täysiä. (oli se ainoa kunnon hellepäivä koko kesänä).
 

Yhteistyössä