Kumpi rintapumppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuleva äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vähän vierestä;25463844:
Mulla on ollut vaan Aventin käsikäyttöinen mutta sillä olen pumpannut yli 200 litraa maitoa luovutukseen.

Voin lämpimästi suositella.

Sama juttu! Paitsi että häviä sulle kirkkaasti litroissa :D Mutta siis todella hyvä pumppu.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän vierestä;25463844:
Mulla on ollut vaan Aventin käsikäyttöinen mutta sillä olen pumpannut yli 200 litraa maitoa luovutukseen.

Voin lämpimästi suositella.

Sama täällä, Aventin käsikäyttöinen minullakin toimi paljon paremmin kuin sähkökäyttöinen jonka merkkiä en kyllä valitettavasti muista... Mutta käsi-Aventtia suosittelen minäkin lämpimästi! Loistolaite! Eikä käsin pumppaaminen ole mitenkään vaikeaa tai rasittavaa.

jos sulta siis tulee maitoa pumpattavaksi asti.
Multa tuli aivan riittävästi vauvalle, mutta pumppaus"ennätys" taisi olla 40 ml. Ei vaan tullut pumpulla, ei sähöisellä, käsikäyttöisellä eikä käsin pumppaamalla.

Ja en mä sitä sitten tarvinnutkaan - eikä käytetty korviketta. Imetin 8kk ja sitten vasta poistuin kotoa niin pitkäksi aikaa että lapsen piti saada evästä sillä välin. Äkkiä se aika meni.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vierestä vahvistaa;25463868:
Sama täällä, Aventin käsikäyttöinen minullakin toimi paljon paremmin kuin sähkökäyttöinen jonka merkkiä en kyllä valitettavasti muista... Mutta käsi-Aventtia suosittelen minäkin lämpimästi! Loistolaite! Eikä käsin pumppaaminen ole mitenkään vaikeaa tai rasittavaa.

Yhdyn näihin!! Paljon parempi kuin sairaalan lypsylaite!

Yhteistyössä