Kumpi tytölle nimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No entäs Sara Erika , siinähän se nimi jo on valmiina. Kumpikin ihan kauniita nimiä! Itse antaisin Saran ,syystä ehkä että oma toinen nimeni on Erika. :D
Tässä muutamia vaihtoehoja vielä:

Sara Erika
Sara Alexandra
Sara Isabel
Sara Aurora
Sara Julia
Sara Vanessa
Sara Kristiina
Sara Emilia
Sara Mirella
Erika Elisabeth
Erika Emilia
Erika Alexandra
Erika Joanna
Erika Camilla
Erika Juliana
Erika Carita
Erika Elise
Erika Matilda

Tunnen vain yhden 2000-luvulla syntyneen Erikan mutta saman ikäluokan Saroja tunnen henkilökohtaisesti ainakin 5 kpl ja tiedän vielä enemmän.

Eli Erika.

Erika Linnea
Erika Eveliina
Erika Amanda

Sara :)

Sara Aada
Sara Aleksandra
Sara Aurora
Sara Olivia
Sara Julia / Juulia
Sara Elisabet
Sara Kiia
Sara Maria
Sara Marianne
Sara Susanna

Sara sopii kyllä Ellan kanssa, molemmat on tämänhetkisiä muotinimiä (ja olleet jo useamman vuoden ajan).

Sara Sofia etenkin on mun mielestä tajuttoman tylsä nimi, MUTTA idea onkin siinä että jokainen nimeää lapsensa omien mieltymystensä mukaan, ei sen perusteella mitä muut tykkää :)

Kumpikin sopii Ellan kanssa.
Voisin itse antaa kumman vain.

Sara Olivia
Erika Olivia
Sara Elisa
Sara Bettina
Sara Minea
Sara Linnea
Sara Sofianna
Erika Julianna
Erika Emilie

Sara sopii kyllä Ellan kanssa, molemmat on tämänhetkisiä muotinimiä (ja olleet jo useamman vuoden ajan).

Sara Sofia etenkin on mun mielestä tajuttoman tylsä nimi, MUTTA idea onkin siinä että jokainen nimeää lapsensa omien mieltymystensä mukaan, ei sen perusteella mitä muut tykkää :)

Niinpä! En ole noita muotinimiä tarkoituksella kalastellut, oikeastaan ne ovat ainoa syy miksi en laittaisi kys. nimiä. Ne vain istuvat omaan mieleen kun en sitten taas millään tykkään Jemina Jamina Lumia Viola Marianne tyyppisistä. Lyhyet ja ytimekkäät nimet hakusessa, kauniitkin vielä:)