A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äp:Itse en uskaltaisi nukuttaa vauvaa äp-pakkauksessa. Monissa tutkimuksissa kätkytkuolemaan on myötävaikuttanut hapen vähäinen saanti. Pienessä laatikossa vaara kasvaa, ja sitten vauva voi vetää pehmusteet vielä päällensä.
Alkuperäinen kirjoittaja äp:Itse en uskaltaisi nukuttaa vauvaa äp-pakkauksessa. Monissa tutkimuksissa kätkytkuolemaan on myötävaikuttanut hapen vähäinen saanti. Pienessä laatikossa vaara kasvaa, ja sitten vauva voi vetää pehmusteet vielä päällensä.
Alkuperäinen kirjoittaja No hätä:Alkuperäinen kirjoittaja äp:Itse en uskaltaisi nukuttaa vauvaa äp-pakkauksessa. Monissa tutkimuksissa kätkytkuolemaan on myötävaikuttanut hapen vähäinen saanti. Pienessä laatikossa vaara kasvaa, ja sitten vauva voi vetää pehmusteet vielä päällensä.
Eihän siinä päällä mitään kantta pidetä. Varmasti saa saman verran happea kuin vaikka sairaalan sängyssä ollessa.Eikä meillä ole myöskään pehmusteita ollut kummallakaan lapsella. Ja toisekseen myös pinnasängyssä yleensä on pehmusteet reunoilla, eikö ne ole sitten vaarallisia?