Kun äitiyspakkausta voi piettää aluksia pinniksessä että vauva nukkuu siinä niin minkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja appp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en uskaltaisi nukuttaa vauvaa äp-pakkauksessa. Monissa tutkimuksissa kätkytkuolemaan on myötävaikuttanut hapen vähäinen saanti. Pienessä laatikossa vaara kasvaa, ja sitten vauva voi vetää pehmusteet vielä päällensä.

Alkuperäinen kirjoittaja äp:
Itse en uskaltaisi nukuttaa vauvaa äp-pakkauksessa. Monissa tutkimuksissa kätkytkuolemaan on myötävaikuttanut hapen vähäinen saanti. Pienessä laatikossa vaara kasvaa, ja sitten vauva voi vetää pehmusteet vielä päällensä.

Just joo. Sitähän varten se pakkaus on, että sitä voi käyttää myös sänkynä. Eikä siihen oo ees pakko laittaa mitään pehmusteita, jos nyt sitä pelkää. Oikein hyvä ensisänky, meillä oli käytössä ainakin. :)

Eihän siinä päällä mitään kantta pidetä. Varmasti saa saman verran happea kuin vaikka sairaalan sängyssä ollessa. :D Eikä meillä ole myöskään pehmusteita ollut kummallakaan lapsella. Ja toisekseen myös pinnasängyssä yleensä on pehmusteet reunoilla, eikö ne ole sitten vaarallisia?

meillä mietittiin että pinnis on liian iso sänky iohan vauvalle niin ukko teki reikiä siihen laatikon ala-osaan että ilma kiersi kunnolla, samoin leikkasin suojakankaaseen

Alkuperäinen kirjoittaja No hätä:

Eihän siinä päällä mitään kantta pidetä. Varmasti saa saman verran happea kuin vaikka sairaalan sängyssä ollessa. :D Eikä meillä ole myöskään pehmusteita ollut kummallakaan lapsella. Ja toisekseen myös pinnasängyssä yleensä on pehmusteet reunoilla, eikö ne ole sitten vaarallisia?

Hihi, näen mielessäni kuinka äp laittaa vauvan nukkumaan laatikkoon, kansi päälle ja pukkaa sängyn alle pois jaloista... :D :D :D Sori, mulla on kieroutunut huumorintaju...

Yhteistyössä