J
jeppis
Vieras
tutulta kuulostaa... Meillä tietyillä asiakkailla on tapana kommentoida uusista työntekijöistä aina ulkomuodon perusteella, toisinaan jopa törkeästi. Myös siviilisääty, lapsettomuus/lapsien lukumäärä on arvostelun kohteena. Yksi pappa huusi mulle suoraa huutoa huorin tekemisestä, kun kysyttäessä vastasin olevani avoliitossa (kihloissa). Eräs mummo taas raivosi siitä kun ei ole lapsia. Työkaverille on huudettu siitä kun ei ole naimisissa mutta on lapsia. Korostan että kyseessä ei ole ollut mitenkään dementoitunut tai muutenkaan "vajavainen" asiakas, vaan ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa olevia. Yksi mummo tiedusteli koska menen naimisiin. Vastasin kohteliaasti että pidän asian omana tietonani. No, jankkaus ja jankkaus vaan aiheesta; kyllä sun pitää mennä naimisiin ensi kesänä, kai nyt jouluun mennessä kuitenkin jne. Uskomatonta.
Kyllä, valitettavasti olen hoitaja, mutta siviilielämäni ja ulkonäköni on puhtaasti omia asioitani, eikä mun tarvi sietää v**tuilua yhtään keltään.
Kyllä, valitettavasti olen hoitaja, mutta siviilielämäni ja ulkonäköni on puhtaasti omia asioitani, eikä mun tarvi sietää v**tuilua yhtään keltään.