Kun ei jaksa, ei jaksa, ei jaksa, ei jaksa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kukaan

Vieras
Kun ei jaksa yhtään mitään!!!!!

Talo on kuin pommin jäljiltä, mitään en saa tehtyä, tässä koneella tulee notkuttua...lapset leikkivät keskenään lähes aina, ruuat heille onneksi jaksan antaa, tosin monesti puolivalmista, ulkoilla en jaksa, lapset ulkoilevat silloin tällöin, ei kuitenkaan joka päivä. Mies antaa minun nukkuakin, mutta tuntuu ettei se vaikuta yhtään mitään!! Voisin vain nukkua, nukkua, nukkua...
Mieli on yleensä kuitenkin positiivinen ja halu olisi tehdä yhtä ja toista...mutta en jaksa. En jaksa mitään. Seuraan vain kelloa päivät ja odotan miestä kotiin.

*huokaus*

Koitappas vitamiini- ja hivenainevalmisteita. Ulkoile, pakota itsesi ulos pienelle lenkille aluksi. Syö monipuolisesti. Jos nämäkään ei auta kuukauden kuluessa niin kyllä lääkärin pitäisi jo todesta ottaa kun vaadit hoitoa ja tutkimusta.

Alkuperäinen kirjoittaja EveLiie:
Koitappas vitamiini- ja hivenainevalmisteita. Ulkoile, pakota itsesi ulos pienelle lenkille aluksi. Syö monipuolisesti. Jos nämäkään ei auta kuukauden kuluessa niin kyllä lääkärin pitäisi jo todesta ottaa kun vaadit hoitoa ja tutkimusta.

Terveellinen ruokavalio tuntuu niin vaikealta, se kaatuu aina jo ajatukseen...
Noita vitskupillereitä en tahdo muistaa ottaa...

kyllä sun täytyy nyt ottaa itseäsi niskasta reilusti kiinni ja alkaa vain tekemään. Kyllä väsyy jos ei muista syödä kunnolla ja jos vitamiinitarpeet on miinuksella, siihen ei kyllä auta lääkärikään jos itse ei osaa ryhdistäytyä. Paitsi, jos kaikki johtuu esim masennuksesta, ettei jaksa, niin menehän uudestaan lääkärin puheille ja kerro miltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kukaan:
Alkuperäinen kirjoittaja EveLiie:

Terveellinen ruokavalio tuntuu niin vaikealta, se kaatuu aina jo ajatukseen...
Noita vitskupillereitä en tahdo muistaa ottaa...

Laita vitamiinit vaikka liesituulettimen päälle (minull aon kalaöljykapselit ja c-vitamiinit ko paikassa), siitä ne näkee heti aamulla herättyään ja popsii nassuun. Itsensä pakottaminen ulkoilemaan edes puoleksi tunniksi valoisaan aikaan, piristää. Pimeällä ei kannata lähteä ulos vaan silloin sytytät asuntoosi paljon valoja, katsot lempi tv ohjelmaa/kuuntelet musiikkia. Sinun täytyy tehdä nyt sellaisia asioita, jotka ovat sinun mieleesi. Kotitöistä ym. "turhasta" ei kannata tässä vaiheessa stressata. Kuulostat masentuneelta, joten näitä omakohtaisia kokemuksia tässä vaan jakelen auttaakseni sinua. Itse olen sairastunut vuosi sitten vaikeaan masennukseen ja noin 8 kk synkkyyttä kesti ja sitten alkoi pikkuhiljaa saamaan energiaa ja tarmoa arjen askareisiin. Tämä pimeä aika on minullekkin tehnyt hieman takapakkia paranemisen suhteen, mutta olen silti jaksanut olla jo iloinen. Työt olen aloittanut tässä hetki sitten, eli olin noin 1 v sairauslomallakin.
Ihmettelen, että miksi lääkäri ei ota sinua tosissaan ja ei kuuntele. Vaihda ihmeessä lääkäriä, tarvitset apua HETI!

Voimia ja halauksia!

Yhteistyössä