kun ei sopivaa ehkäisyä ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ainoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ainoa";23889798]mä olen vissiin poikkeus ja luonnonoikku kun en pidä noista asioista. Pidän yhdynnästä.. Ei ole mitään sen parempaa kuin yhdynnällä saavutettu emätin orgasmi. Sellaisia kun saa niin mitkään suuseksit tai tissin näpräämiset ei enää kiinnosta pätkääkään. Lisäks en voi sietää että rintojani kosketaan. Joku ihme vaiva mikä jäänyt imetyksen jäljiltä...[/QUOTE]

no tajuat sit varmaan, että ongelmasi on ihan omien korvien välissä! Opettele tykkämään, kun et voi opetella kehoasi tottumaan muihin ehkäisykeinoihin. Tai ole ilman. Ihmeitä vaan EI ole!

[QUOTE="hyvin"vieras;23889870]no tajuat sit varmaan, että ongelmasi on ihan omien korvien välissä! Opettele tykkämään, kun et voi opetella kehoasi tottumaan muihin ehkäisykeinoihin. Tai ole ilman. Ihmeitä vaan EI ole![/QUOTE]

Mun mielestä jokaisella on oikeus nauttia seksistä. Eikä se tarkoita sitä että pitää väkisin pakottaa itseään pitämään asioista joista ei oikeasti pidä. Eihän kukaan tässä mitään ihmeitä olekaan hakemassa. Tulihan tässä muutama hyväkin idea esille esim pessaari jota aijon seuraavaksi ainakin kokeilla. Jos ei onnistu pitää vaan jotenkin oppia hyväksymään että kondomi on meidän ehkäisy siihen asti että sterilisaatio on mahdollista.

[QUOTE="ainoa";23889923]Mun mielestä jokaisella on oikeus nauttia seksistä. Eikä se tarkoita sitä että pitää väkisin pakottaa itseään pitämään asioista joista ei oikeasti pidä. Eihän kukaan tässä mitään ihmeitä olekaan hakemassa. Tulihan tässä muutama hyväkin idea esille esim pessaari jota aijon seuraavaksi ainakin kokeilla. Jos ei onnistu pitää vaan jotenkin oppia hyväksymään että kondomi on meidän ehkäisy siihen asti että sterilisaatio on mahdollista.[/QUOTE]

Ihan kuten tahdot... vähän käy sääli miestäsi tuossa viidakossa---

[QUOTE="ainoa";23890000]missä ihmeen viidakossa?[/QUOTE]

kun haet tapoja rakastella mitkä sinulle sopii, oletko kysynyt hänen halujaan toisenlaiseen seksiin? ja painostamatta OMIA HALUJASI

[QUOTE="hyvin"vieras;23890025]kun haet tapoja rakastella mitkä sinulle sopii, oletko kysynyt hänen halujaan toisenlaiseen seksiin?[/QUOTE]

mistä sinä tiedät millaista seksiä meillä harrastetaan? Meillä harrastetaan suuseksiä, anaaliseksiä ja vaikka mitä. Kyllä meillä huomioidaan molempia ihan tasapuolisesti. Loppujen lopuksi me molemmat pidämme eniten yhdynnästä... Onko se jotenkin outoa että me pidetään aika samanlaisista asioista seksissä..

Monia on meitä joilla ei ole paljon mistä valita.
Harmi vain kun harvoin tästä asiasta yhtään puhutaan.
Eikä kukaan uskalla edes vaatia mitään uutta tai parempaa siksi tulevaisuudessakaan ei tule olemaan sen enempää vaihtoehtoja...

taas tämä sama aloitus. Kenellä on lapsen teko kiinni kahdesta vuodesta? Teette mukulat nyt ja sitten piuhat poikki jos kerta mikään muu ei käy. Kuulostat kyllä aika rajoittuneelta muutenkin, eikai sit auta muu kuin inistä ja velloa itsesäälissä.

kannattaa mennä juttelemaan jonkun hyvän lääkärin kanssa. Sillä saattaa olla joku hyvä ehdotus ja osaa sanoa mikä on turvallista ja mikä ei tuossa tilanteessa. Kaksplussan palstalta ei kannata ikään kysyä mitään. Jos on vähän kinkkisempi tilanne joka ei oo osunu plussalaisten kohdalle menee kommentit pelkäks vittuiluksi. Mä ymmärrän aivan täysin ap:n tilanteen. Ollut joskus itsekin samassa...

Yhteistyössä