kun ei tee mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppvp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ppvp

Vieras
seksiä... eikä oikein tiedä miksei tee mieli... mitä silloin pitäis tehdä? Auttakaa mua selvittämään mikä nyt mättää.. Tää on mulle ihan uutta ettei seksi huvita... tai no tavallaan haluja on mutta kun on se jokin mutta...

No kerro vähän enemmän. Ootko mies vai nainen? Jos nainen, ootko raskaana? Imetätkö?

Oletko masentunut? Onko kilpirauhasarvoja katsottu?

olen nainen. En ole raskaana enkä imetä. Viime synnytyksestä aikaa 2,5v ja imetyksen lopettanut 8kk sitten jos nyt sillä merkitystä olis. Kilpparit tarkistettu joulukuus ja oli kunnos. En tiedä olenko masentunut. Ahdistunut ehkä välillä.

Munkaan vaimolla ei tee mieli, vaikka kuinka hyväilen ja lähestyn tyylikkäästi. Kai se niin on, ett asia vaan on yksilökohtaista. Terve immeinen eikä paneta, sitä mie ihmettelen joskus mielessäni kun katselen haluttomia. Sääli, seksi on kuitenkin osa elämää ja pitää pään kunnossa.

Mitenkäs suhde siihen seksin toiseen osapuoleen? Tunnetko luottavasi häneen myös emotionaalisesti, tunnetko itsesi arvokkaaksi myös henkisesti, oletteko läheisiä, kuuluuko suhteeseen syyttelyä ja päämäärättömiä riitoja?

Liikunta lisää monesti haluja. Tee joskus jotain pientä miehesi hyväksi pyytämättä, silitä vaikka paita tai sujauta eväsrasiaan herkkuja ja pieni rakkausviesti. Parempi mieli, parempi seksi!

Toisinaan hyvässäkin suhteessa normaleilla ihmisillä on kausia, jolloin ei niin nappaa. Silloinkin voi olla henkisesti tyydyttävää tuottaa toiselle nautintoa.

Syötkö jonkun sortin pillereitä?
Mulla minipillerit aiheutti masennusta ja haluttomuutta. Kaikki oli tasaisen harmaata, mies hoiti koko kodin vuoden ajan. KIITOS HÄNELLE <3, kun itse en pystynyt mihinkään.
Kun jätin pillerit pois, niin elämään palasi värit ja halu :D

vika ei ole miehessä. Nytkin kun se tuossa on ilman paitaa kiihotun jo siitä. Mutta sitten kun päästään asiaan loppuukin yhtäkkiä halut. Musta tuntuu että tämä vika on niinku minussa eikä johdu miehestä. Suhde on hyväs kunnos harvoin riidellään. Mulla vain on nykyään vaikea saada orgasmia. Normaalisti saan helposti jopa ihan pelkällä yhdynnällä. Nyt pääsen vain lähelle mutta en tule. Lisäks en pidä itseäni haluttavana. Olen huomannut että jos en ole tyytyväinen itseeni en nauti seksistä yhtään.

En käytä hormoniehkäisyä vaan kumia joten sillä ei syytä tähän.

Yhteistyössä