Kun ei vaan jaksa enää lapsia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 tyttöä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3 tyttöä

Vieras
Tää olo on hirveä..Johtuu varmaan meneillään olevasta PMS:stä,mulla tosi pahat oireet.Olo on vihainen ja masentunut...:( En jaksa sietää laspia ollenkaan,en tuota meteliä,jatkuvaa "äiti,äiti"-huutoa ja pulputusta..Mies töissä iltaan ja musta tuntuu et oon jo ihan hajalla..Paska äiti!

Mä en jaksa omiani tällä hetkellä,inhoon niistä joka ikistä ja toivon etten olis ikinä hankkinu niistä ainuttakaan.Ei auta,on kestettävä kun on hankkinutkin ja se ottaa ihan helvetin koville just nyt.

Omaa aikaa ei juuri ollenkaan ole,kuten tavallista kolmilapsisessa perheessä,jossa isä tekee vuorotyötä..Lenkille lähden aina kun mahdollista,mutta sekin tuntuu olevan työn takana,että pääsee ovesta ulos,kun hommaa siellä ja täällä.
Olen onnellinen perheestäni,tietysti.Mutta kun mieli menee omia ratojaan niin..

Alkuperäinen kirjoittaja 3 tyttöä:
Tää olo on hirveä..Johtuu varmaan meneillään olevasta PMS:stä,mulla tosi pahat oireet.Olo on vihainen ja masentunut...:( En jaksa sietää laspia ollenkaan,en tuota meteliä,jatkuvaa "äiti,äiti"-huutoa ja pulputusta..Mies töissä iltaan ja musta tuntuu et oon jo ihan hajalla..Paska äiti!

Mä meen silloin suihkuun. Jätän huutamaan keskenään, tungen tulpat korviin ja pakenen kylppäriin. Huutakoon täysin palkein vaikka mutta parempi että otan sen vartin erätauon kuin että menetän malttini lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei lapsia pidä aina jaksaakaan.

Ei niin. Siksi lähdin monen vuoden kotonaolon jälkeen muihin haasteisiin ja laitoin lapset hoitoon. Ah, mieli oikein lepää kun saa juoda kahvit rauhassa, käydä vessassa rauhassa eikä KUKAAN vingu ja vaadi jotain kahdeksan tuntiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ex-kotiäiti:

Ei niin. Siksi lähdin monen vuoden kotonaolon jälkeen muihin haasteisiin ja laitoin lapset hoitoon. Ah, mieli oikein lepää kun saa juoda kahvit rauhassa, käydä vessassa rauhassa eikä KUKAAN vingu ja vaadi jotain kahdeksan tuntiin :D

Mustakin välillä tuntuu, että meen töihin lomalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja ex-kotiäiti:

6 vuotta olen kotiäippänä ollut.Haaveilenkin,että syksyllä löytyisi uusia haasteita,kun esikko aloittaa eskarinkin.Sen teen teen töitä koko kesän ja lyön monta rautaa tuleen.Todellakin tuntuu,että kotivuodet on tullut täyteen..

Sitä kuvitteli joskus kotiäitin ä kun lapset oli pieniä että on vaikeeta ja hankalaa.Toista sen on nyt kun ne on murkkuiässä ja kaikki opit on mennee hukkaan mitä oot yrittäny niiden päähän takoo.Nyt sitä vasta kovilla on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Todellakin tuntuu,että kotivuodet on tullut täyteen..

Olin samassa tilanteessa viime syksynä, kurkkuani myöten täynnä kotielämää (jota oli silloin 5v takana). Joten osaan aika hyvin kuvitella miltä sinusta nyt tuntuu. Toivottavasti löydät jonkun kivan työpaikan tai opiskelupaikan, kuten minä :)
Kyllä kaikki kääntyy vielä paremmaksi :hug:

Yhteistyössä