V
"Vieras"
Vieras
Miten tälläisen ihmisen kanssa voi elää? Jatkuva hiljaisuus ja kun tahtoisit puhua mieltä painavista asioista. Kun heität asian puheeksi ja jos se sattuu koskea tätä toista ihmisitä... Sitten lauotaan suusta vaikka mitä "en jaksa kuunnella sua" "ole hiljaa" tai poistutaan kokonaan paikalta. Ei välitetä kyynelistä tai toisen pahasta olosta. Sitten pahimpana korttina puhumattomuuteen on heitetty lähiaikoina ero-kortti pöydälle. Menee hetki ja sitten toinen alkaa salavaivihkaa lähentyä. Koskaan pyytämättä anteeksi tai sanovansa ettei halua erota. Taas kerran näin tapahtui ja koska olisin tahtonut puhua ainaisesta joustamisesta ja siitä, että jälleen minun menot perutaan toisen takia. Sitten kun menee hyvin,ni menee... Mutta ei silloin saa avata suuta mistään mieltä painavista asioista. Huh huh.. Kuinkahan tästä taas selviää.. Ihana ero-kortti esillä taas ja tällä kertaa sanoinkin, että erotaan vain. Mä en jaksais tätä touhua,mut haluisin toisen tajuavan virheensä... Ja olen kyllä huomannut miehen narsistiset piirteet, mutta tahdon kieltää ne kuitenkin itseni mielestä. Kukaan ei koskaan uskoisi,jos lähipiirille kertoisin näitä asioita.. Koska mies "palvoo"mua toisten nähden,on kohtelias ja miellyttää muita. Sen puhe tyylikin saattaa muuttua... Neuvoja. Kuvittelenkohan tämän kaiken.