Kun en uskalla jättää lasta anopille hetkeksikään yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En vaan uskalla ja mies alkanut marisemaan ja sanoo, että mummo on surullinen kun ei saa hoitaa lasta (on jo yli 3-vuotias). Mulla on vaan suuret pelot mitä tapahtuu, koska... anoppi on saanut aikoinaan mieheni teholle lääkittyään väärin(kuolema lähellä), anoppi otti vastikään itse lääkkeitä ihan väärin kun ei tajunnut ohjeita (desi codesan compia) ja meni ihan sekaisin, kun käydään kylässä on pillereitä(nitrot oli tippunut lapsen lelujen joukkoon mm.) pitkin pöytiä. Ja kaikkea muuta. Olen puhunut tuosta miehelleni, mutta nyt se on alkanut sanoa, että kyllä mummo osaa. Minusta ei osaa ja tuo pelottaa. Tuossa ei ole edes kaikki mitä se anoppi "osaa". Meillä on vaan hirveä riita tuosta kohta kotona.

Minä en ole ikinä antanut lapsia anopille hoitoon ja ovat sentään kolmasluokkalaisia jo.
Enkä aiokaan ikinä jättää lapsia kenenkään hoiviin johon en luota täysin. Mutta toki lapset saavat anopilla kyläillä niin paljon kuin haluavat mieheni mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla on kans poika 3v. eikä ole ikinä ollut hetkeäkään anopilla hoidossa, eikä edes mun äidillä.
En ymmärrä keneltä se on pois jos hoidan itse lapseni?

Meillä se on mummolta pois jos en anna hoitaa. Pitää keskustella tuosta miehen kanssa ja pitkään niin tajuaa.

Jos lapsia käyttäis siellä vaan päiväkylässä, niin että miehes tai sinä ootte itse mukana? Siinä sais seurata tilannetta samalla.

En minäkään veisi edes eläintä hoitoon ihmiselle, joka (vaikka kuinka haluais vain hyvää) on niin höperö että sillä aiheuttaa vaaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Jos lapsia käyttäis siellä vaan päiväkylässä, niin että miehes tai sinä ootte itse mukana? Siinä sais seurata tilannetta samalla.

En minäkään veisi edes eläintä hoitoon ihmiselle, joka (vaikka kuinka haluais vain hyvää) on niin höperö että sillä aiheuttaa vaaraa.

Käydään kyllä päiväkylässä niin, että itse ollaan mukana. Silloinkin jo huomattavissa, että kun mummo lupaa hoitaa lasta sen ajan kun ollaan kahvilla niin ei se edes katso sen perään vaan jättää johonkin huoneeseen ja menee itse tupakalle tms. Katsotaan itse sitten perään vaivihkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla on kans poika 3v. eikä ole ikinä ollut hetkeäkään anopilla hoidossa, eikä edes mun äidillä.
En ymmärrä keneltä se on pois jos hoidan itse lapseni?

sinähän se olet superäiti. hoida vaan itse äläkä puutu näihin keskusteluihin joissa on ihmisiä jotka haluaa jättää lapsen hoitoon

Yhteistyössä