V
voimaton
Vieras
Aamulla herätys katkonaisen yön jälkeen, tiskit ja pyykit ja koirat, sitten töihin, toiden jälkeen kotiin kattoon poikaa että mies pääsee tekeen töitään ja käyttään koirat, mä leikkipuistoon pojan kaa, kotihommia, mies koneella. Yheksältä se menee toiseen huoneeseen nukkuun että jaksaa aamuyöllä herätä töihin. Mä laitan pojan nukkuun 10 aikaan että se nukkuis aamulla ja antais miehen levätä pidempään. Sitten vielä koirat ulos kun poika on nukahtanut, ite nukkumaan - missähän välissä sitä ehtis edes suihkuun.. Mä oon niin poikki! Yö menee pätkissä levottomasti nukkuvan pojan kanssa mutta yritän olla huudattamatta poikaa että mies sais nukuttua omat unensa että jaksaa sitten olla päivän pojan kanssa. Aamulla oon rättipoikkiväsynyt kun lähen töihin.
No nyt on viikonloppu ja mul ei oo 2 pvään töitä - paitsi ois tehtävä ens viikon ruoat pakkaseen ja siivottava tätä sikolättiä ja maksettava laskuja ja... en ees jaksa aatella. Koska sais vain olla hetken??? Koska sais vaikka olla toisen kainalossa ja jutella... tai seksiä??? Mä oon NIIIIIIN poikki. Miehen kanssa ollaan reilun vuoden aikana oltu yhteensä ehkä 5 tuntia kahdestaan, siis ilman vauvaa. Ei oo hoitajia lähipiirissä, saunassa ollaan mummolassa käyty keskenämme.
No nyt on viikonloppu ja mul ei oo 2 pvään töitä - paitsi ois tehtävä ens viikon ruoat pakkaseen ja siivottava tätä sikolättiä ja maksettava laskuja ja... en ees jaksa aatella. Koska sais vain olla hetken??? Koska sais vaikka olla toisen kainalossa ja jutella... tai seksiä??? Mä oon NIIIIIIN poikki. Miehen kanssa ollaan reilun vuoden aikana oltu yhteensä ehkä 5 tuntia kahdestaan, siis ilman vauvaa. Ei oo hoitajia lähipiirissä, saunassa ollaan mummolassa käyty keskenämme.