No ei oo ollut muuta kun nettipeliä/flirttiä deittisivuilla itseään esittelevien muijien kanssa, jäi siitä kiinni...
Oli kirjotellut niiden kanssa, kehunut ulkonäköä ja vähän ehdotellut tapaamistakin... Koneelle tuli vaan muistista joku sähköpostiosoite kenttään, johon olin kirjoittamassa sähköpostiosoitetta ja päätin sit testata miehen salasanaa siihe ja kävikin...
En unohda ikinä niitä kommentteja "Miten sä voit olla noin hyvässä kunnossa?", "Olisi kiva tutustua tuollaiseen söpöön ja kauniiseen", "Tavattasko baarissa?", "Alkoiko sua ujostuttamaan?"... jne...
ja tähän liittyy unikin, ennen tätä näin unen, että mies nautti jonkun naisen päällä, ennenkuin nämä jutut minulle selvisi.
Mä romahdin täysin ja olin ottamassa eroakin, mutta mies teki kaikkensa ja halusi pelastaa meidän liiton, eikä kuulema ollut oikeesti mitään tehnyt ja että oli "pelkkää läppää" ollut.
Nyt on taas itsetunto hieman kohonnut tuon jälkeen ja meillä on ollut ihanaa suhteessamme! Mut oli aika rankkaa... ja olin silloin raskaana, kun mies muille kirjoitteli. Ei jakanut mun kanssa mitään odotukseen liittyvää, hänellä oli aina muut kiireet ja ressit.
En halua enää muistaa tuota aikaa. Nyt thaks god, asiat on taas hyvin ja olen oppinut jopa itsekkäämmäksi hyvällä tavalla, että mies tosiaan tekee kaikkensa, että minulla on hyvä olla

Ihana ja me rakastetaan toisiamme enemmän nyt kuin koskaan!