M
"morkkis"
Vieras
Minkälaiset fiilikset teillä joilla on ollut sama ongelma syystä tai toisesta? Alussa imetin ja annoin pumpattua maitoa muutaman viikon, mutta nyt en oo enää hetkeen antanut rintamaitoa. Ei vaan tule tarpeeksi sitä maitoa ja vauva menettää totaalisesti hermonsa rinnalla niin ettei se vaan onnistu, lisäksi stressaan ihan liikaa sitä mitä syön ettei se vaan aiheuta vauvalle vatsanpuruja tai vastaavaa. Toivoisin, että tämä tästä lähtis vielä käyntiin jotenkin, mutta pelkäämpä ettei siitä tule mitään, ihan tämän valtavan stressinkin takia. Varmaan hormonit tekee hysteeriseksi. Ja sitten häpeän ihan hirveästi sitä, että en imetä ja poden syyllisyyttä. Vaikka kyllähän esikoinenkin kasvoi ja kehittyi erinomaisesti korvikkeella ja ollut ihmeen terve koko elämänsä. Mutta mua rasittaa ylikaiken, kun kaikki tuttavat tenttaa, että imetänkö, ihan kuin olisin vastuussa muille siitä. Siis minähän se äiti olen ja vastuussa omasta lapsestani. Mitä se kellekkään kuuluu mitä mun lapsi syö. Kasvaa ja kehittyy kuitenkin hienosti ja on tyytyväinen pikku vauveli. Pää hajoo