Kun kaikki menee päin persettä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hallatar

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
2 242
0
36
Miehen kanssa ei suju mikään, ei sitten millään. Juhannus meni jo etukäteen pilalle kun mies "unohti" kertoa mulle, että hänen lapset tulevat meidän mukaan mun äidin kesäpaikkaan. Muuten ihan ok, mutta kun minä ehdin sanoa äidille, ettei miehen lapset nimenomaan tule, joten sinne mahtuu äiti ja mun sisarukset. Nyt mies mököttää ja kääntää asian silleen, että minä en halua viettää juhannusta hänen lasten kanssa. Voi LUOJA. Kaikki ei mahdu tuonne mökille (ei se oo mökki, vaan talo, mutta kuiteski), eli mies jää lastensa kanssa viettämään kaupungijuhannusta, ja me muut mennään maalle. Ja kaikilla on varmasti ratkiriemukasta, ja koko loppukesä on pilalla. Perkele.

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja mä jäisin:
mä ehdottomasti jäisin, mutta jos ei muutenkaan nappaa niin mitäpäs sitä.

Mullakin on lapsia, ja oon luvannut niille juhannuksen maalla.

no eikö heistäkin olis mukavampi olla yhdessä? meillä lapsille juhannus on tavan viikonloppu extra karkilla ja kokolla, ja sillä että isi ei oo töissä, saadaan olla yhdessä, kotona. (kai tekin haluatte olla yhtä perhettä)

juu no ei kovin hyvältä meidänkään juhannus näytä. laitan puhelimen tänään kiinni ja masennun tänne kerrostalokoppiin ja vaivun pojan kaa uneen juoppojen örinää kuunnellen |O :'( :ashamed:

siis kai nyt yhteen taloon mahtuu vaikka kuinka paljon nukkumaan, en mä nyt oikein tajua pointtia.. Ei oo tarpeeks sänkyjä tai jotain.. Muutama mukula nukkuu helposti patjalla lattialla, tai teltassa, tai sit vaikka sohvalla, mikäli sellainen on. tai tollasella mökkilomalla nyt voi olla vähän ahtaamminkin, eli vaikka kaks lasta samaan sänkyyn. järjestelykysymys, jos vaan niin haluaa...

Telttamajoitusta varten pitäis ostaa teltta. Ja oikeesti mökkiin ei mahdu meidän molempien lapset (yhteensä 4 kpl), mun äiti, sisko, veli ja isäpuoli. Niin ja me tietysti.
Jussia ollaan vietetty koko porukalla ennenkin, ei se ole ongelma vaan se, ettei tieto kulkenut. Alunperin miehen lasten ei pitänyt tulla meidän mukaan vaan olla äitinsä kanssa, mitä vähän harmiteltiinkin. Mies oli sitten omin päin mennyt muuttamaan suunnitelmia ja vaihtamaan tapaamisia, mutta unohti kertoa siitä mulle.
Oon tässä aamupäivän yrittänyt järjestellä asiaa puhelin kuumana, mutta mies on jo ottanut sen asenteen ettei hän ole lapsineen tervetullut meidän mukaan... Että mua ärsyttää! Ja se ärsyttää kaikista eniten, kun juttu käännetään niin päin etten minä halua niitä hänen lapsia sinne maalle. Aina kaikki on siis mun syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
siis kai nyt yhteen taloon mahtuu vaikka kuinka paljon nukkumaan, en mä nyt oikein tajua pointtia.. Ei oo tarpeeks sänkyjä tai jotain.. Muutama mukula nukkuu helposti patjalla lattialla, tai teltassa, tai sit vaikka sohvalla, mikäli sellainen on. tai tollasella mökkilomalla nyt voi olla vähän ahtaamminkin, eli vaikka kaks lasta samaan sänkyyn. järjestelykysymys, jos vaan niin haluaa...

Rajallinen määrä sänkyjä, sohvia ja patjoja. Enkä nyt viitti ketään ihan paljaalle lattiallekaan laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:

Rajallinen määrä sänkyjä, sohvia ja patjoja. Enkä nyt viitti ketään ihan paljaalle lattiallekaan laittaa.

voihan niitä patjoja roudata matkaankin... ottaa vaikka retkipatjat ja makuupussit...

Kai nyt jollain on varapatjoja. Sun perheelläsi, teillä..? Siskonpetejä vaan lattialle, kyllä mahtuu :) Ja voittehan kysellä olisko jollain antaa jonkinlaista telttaa lainaan. Tsemppiä!

Telttamajoitusta varten pitäis ostaa teltta. Ja oikeesti mökkiin ei mahdu meidän molempien lapset (yhteensä 4 kpl), mun äiti, sisko, veli ja isäpuoli. Niin ja me tietysti.
Jussia ollaan vietetty koko porukalla ennenkin, ei se ole ongelma vaan se, ettei tieto kulkenut. Alunperin miehen lasten ei pitänyt tulla meidän mukaan vaan olla äitinsä kanssa, mitä vähän harmiteltiinkin. Mies oli sitten omin päin mennyt muuttamaan suunnitelmia ja vaihtamaan tapaamisia, mutta unohti kertoa siitä mulle.
Oon tässä aamupäivän yrittänyt järjestellä asiaa puhelin kuumana, mutta mies on jo ottanut sen asenteen ettei hän ole lapsineen tervetullut meidän mukaan... Että mua ärsyttää! Ja se ärsyttää kaikista eniten, kun juttu käännetään niin päin etten minä halua niitä hänen lapsia sinne maalle. Aina kaikki on siis mun syytä.

No, yritä silti ajatella miehenkin kannalta. Ja ovathan lapset hänelle varmasti tärkeitä ja haluaisi olla hänelle kaikkien tärkeiden ihmisten kanssa juhannuksen. Kyllä sopu sijaa antaa.. Vaikka päällään melkein nukkuu yön pari tai muutamankin. Ja kun "vahinko" on jo sattunut niin mikäs siinä muu kuin yrittää niin, että kaikki pääsee sinne samaan paikkaan mihin oli tarkoituskin.

No jos mies on ottanu jo tuollaisen asenteen, niin mene sä sinne mökille ja YRITÄ pitää hauskaa, olkoot miehes sit kotosalla..
Suotta sä yrität paikkailla miehes tekemää mokaa enää...

Me matkustetaan tänään yli 500 km tuonne mökille, en todellakaan ala täältä asti raahaamaan mitään patjoja! Saati ostamaan muutaman yön takia. Yleensä tuonne on hyvin mahtunut, ja mahtuukin paljon porukkaa, mutta seinät tulee jossain vastaan. Ja vaikka mä ostaisin sinne jokaiselle oman sängyn, ei mies tule, koska hän on nyt NIIIN loukkaantunut kun häntä ja hänen lapsiaan kohdellaan näin huonosti. Jää kuulemma kaupunkiin, kun on niin vaikea järjestää asioita... Niin että kukahan tässä on hankala, eikä halua tulla meidän mukaan?!?!?

jos mökillä on parisänky niin siihen mahtuu helposti useempiki lapsi nukkumaan...tai siirtää 2 tavallista sänkyä vierekkäin ja siihen lapsia...eikä ne halvimmat teltatkaan kalliita ole...
kyllä tuo nyt varmaan aika pitkälti olis järjestelykysymys,mutta ymmärrän kyllä että jos mies nyt mököttää niin ei muakaan huvittais sellasen ukon naamaa katella koko juhannusta :whistle: joten jättäisin kans kotiin...

Jos kyse on kahdesta lapsesta (tai vaikka olisi jopa kolmesta/neljästä) niin kyllä nyt niille luulisi aina tilaa riittävän...Ei kai se niin vaikeaa olisi miettiä hiukan ja saada porukka mahtumaan mökkiin tai sitten vaikka lainata joltakin rahat telttaan (teltan saa kylläkin jo 15e:llä...). Järjestelykysymyksiä kaikki, ei kannata liikaa ressiä ottaa, sehän se pilaakin jussin samantien!

joo no onhan toi tietty aika ärsyttävää jos ei osata kertoa etukäteen ja sit viä kiukutellaan. Itellä vaan kohta viis lasta ja on mahduttu lomilla ties minkälaisiin soppeihin nukkumaan.. Joku ON jopa nukkunut ihan lattialla tyyny(tai vaatemytty..) pään alla. aikuinen siis. ja lapsetkin on joskus ihan vaan ohuilla telttapatjoilla nukkuneet lattialla..retkihenkeä nääs.. teltan saa muuten 29-39 eurolla. (halvimmillaan oon nähnyt 39e johon kuului kaks kesämakuupussia ja telttapatjat mukaan) Mut tietty jos mies on ottanut marttyyri asenteen niin ei sitä sit oikein enää voi asialle mitään tehdä.

Yhteistyössä