D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:En kyllä koskaan tilaa omaa ruokaa meidän 2v tytölle. Usein syömme seisovasta pöydästä ja aina olen likalle ottanut annoksen pöydästä, enkä ole pahemmin edes asiasta huudellut. 4v pojalle otan myös annoksen pöydästä enkä ole siitäkään maksanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:no me ei kyllä käyty syömässä kun lapsi oli noin pieni, mutta voisin kuvitella että ottaisin oman annoksen lapselle, kun kumminkin mun mielestä ravintolassa syömisen idea on just se, että sieltä otetaan jotain sellasta erikoisherkkua mitä ei kotona juurikaan syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:no me ei kyllä käyty syömässä kun lapsi oli noin pieni, mutta voisin kuvitella että ottaisin oman annoksen lapselle, kun kumminkin mun mielestä ravintolassa syömisen idea on just se, että sieltä otetaan jotain sellasta erikoisherkkua mitä ei kotona juurikaan syödä.
NO pakkohan sitä jossain on käydä syömässä jos on esimerkiksi reissussa.