Kun kellekään ei voi tätä kertoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
...niin kerronpa teille :D

Olen ihastunut. Mies on minua reippaasti vanhempi. Ja varattu. Luulen hänen vaimonsa aavistelevan jotain, mutta varmaksi en voi sanoa. En myöskään tiedä, onko tunne molemminpuolista vai minunko sydän tässä vain lepattaa...

Kiitos.

Noniin.Sinä oot sentään ihastunut mieheen,mutta minäpä yllätin oman heterouteni ihastumalla naiseen!Hän on suhteessa toisen naisen kanssa ja minä naimisissa,mutta voi kun en saa häntä pois ajatuksistani.Ja asiasta hänen kanssaan keskusteltuani totean,että tunne on molemminpuolinen,mutta mitään emme asialle nyt tee.Toisia ei ole lupa loukata vaikka miten paljon ihastuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:
...niin kerronpa teille :D

Olen ihastunut. Mies on minua reippaasti vanhempi. Ja varattu. Luulen hänen vaimonsa aavistelevan jotain, mutta varmaksi en voi sanoa. En myöskään tiedä, onko tunne molemminpuolista vai minunko sydän tässä vain lepattaa...

Kiitos.

Onneks olkoon! :D Mulla on ollut sama tilanne koko kesän, mutta nyt alan olla toipunut. Jatkossakin olen tekemisissä tämän miehen kanssa, mutta tykkään miehenä vaan en enää havittele itselleni. :)

Yhteistyössä