Tätä ei voi sanoa ääneen, mutta jollekin se pitää kertoa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lkj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";23010290]Ei tk:n lääkärit auta, nämä asiat kuuluu oikeasti mielenterveys puolelle, siis jos ei esim. tuosta kirjoittamisesta ole apua.[/QUOTE]

Nyt minulla kyllä jonkinlainen lamppu syttyi. Miksi en ole tajunut, että minun pitää hakeutua mielenterveys puolelle! Eikös sinne ole tosi pitkiä jonoja?

[QUOTE="mie";23010338]Soita omaan tk:hon, en nyt tarkalleen tiedä meneekö ne lähetteellä vai voitko suoraan soittaa omaan mielenterveystoimistoon. Luultavasti voit suoraan itse ´soittaa sinne mielenterveystoimistoon.[/QUOTE]

Tk:ssa olen käynyt ja luulen että on vaikea sitä kautta päästä mihinkään.

Nyt minulla kyllä jonkinlainen lamppu syttyi. Miksi en ole tajunut, että minun pitää hakeutua mielenterveys puolelle! Eikös sinne ole tosi pitkiä jonoja?

Siksi et ole tajunnut kun olet etsiny fyysistä sairautta. Sama juttu oli minullakin. Itse en tarvinnut mielenterveystoimiston palveluita, kun sain apua siitä kirjoittamisesta. Joten en sen enempää osaa siitä kertoa.

[QUOTE="mie";23010380]Etsi verkon kautta yhteystiedot paikkakuntasi mielenterveystoimistoon ja soita sinne suoraan. Ja jos ei muuten, niin yksityiselle sitten?[/QUOTE]

Kiitos sinulle, olet kyllä oikea enkeli!

Yhteistyössä