Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haavelaiva:Minusta potkarit puolipotkarit ovat jotain aivan hirveitä. En pukenut lastani niihin.
Potkarit olivat käytössä ehkä n. 1,5 kk ja nekin oli ostettu ulkomailta, missä lastenvaatteet ovat jotain ihan muuta kuin täällä.
Bodyt olivat tosi käteviä esim. farkkujen ja muiden housujen kanssa.
Lempivaatteeni lapselleni olivatkin ihana koko musta body, jossa koiran kuva sekä saman
sarjan mustat housut. Toinen lemppari oli saamani Timberlandin toppaliivi. Dolce Gabanan
farkkurotsi ja saman sarjan farkut n. 6 kk ikäiselle.
Nykyäänkin ostan laspselleni paljon mustaa vaatetta vastapainoksi on myös vaaleansinistä ja punaista jne.
Haluan pukea ainokaiseni hyvännäköisiin vaatteisiin, eikä se minulta ole vienyt liikaa rahaa
ollenkaan.
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja just juu:Mun vauvalla on jo nyt 4 kengät, vaikka on vasta 3kk. Mitäs ihmeellistä siinä nyt sitten on? Vai pitäisikö näin syksyllä laittaa vaan kauhtuneet villasukat jalkoihin.
Sun mielestä kauhtuneiden villasukkien ja kenkien lisäksi ei ole mitään muuta vaihtoehtoa? Tiesitkö, että lapsella, joka ei vielä kävele, ei kannata käyttää kenkiä, koska ne haittaavat pahasti jalan kehitystä. Onko esteettisyys tärkeämpää? Ja kauppias myy varmasti sitä, mille kysyntää on, että se on hiukan huono perustelu.. (jota joku muu käytti)
Itsekin puen kyllä lapseni kauniisti, mutta terveys menee silti edelle![]()
Lapsi joka seisoo tai konttaa tai kävelee tuen kanssa ei mun termien mukaan "kävele" siis itse. Minä en kyllä pistäisi lapselle jalkaan mitään muovipussivirityksiä, jos kostealla kelillä ollaan hiekkalaatikolla. Ja sielläkin minusta pienet voivat olla.
Toki 3kk ikäinen harvemmin tekee tuollaista, mutta esim 5kk voisikin mennä jo ulkona kovaa vauhtia.
Alkuperäinen kirjoittaja iivi:Siis mikä hemmetin uusretro? On joko vintagea eli oikeasti vanhaa ja sitten on retroa eli uusia vaatteita joilla jäljitellään vanhaa. Eli siis käyttävätkö lapsenne vintagea vai retroa?
Mulle on oikeestaan ihan sama mitä muut pukee lapsilleen päälle, mut mä kyllä yritän olla kuluttamatta älyttömästi lastenvaatteisiin, koska me kulutetaan muutenkin ihan liikaa tällä maapallolla. Täällä siis käytössä lähinnä muilta saatuja vaatteita ja sit tietysti ostetaan jos on tarvis, esteettisyys on sit toissijainen kysymys. Eli meidän lapset (1v ja 3v) ei ihan viimestä muotia olevissa kuteissa kulje mut ei missään ryysyissäkään, perus siisteissä vaatteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja haavelaiva:Minusta potkarit puolipotkarit ovat jotain aivan hirveitä. En pukenut lastani niihin.
Potkarit olivat käytössä ehkä n. 1,5 kk ja nekin oli ostettu ulkomailta, missä lastenvaatteet ovat jotain ihan muuta kuin täällä.
Bodyt olivat tosi käteviä esim. farkkujen ja muiden housujen kanssa.
Lempivaatteeni lapselleni olivatkin ihana koko musta body, jossa koiran kuva sekä saman
sarjan mustat housut. Toinen lemppari oli saamani Timberlandin toppaliivi. Dolce Gabanan
farkkurotsi ja saman sarjan farkut n. 6 kk ikäiselle.
Nykyäänkin ostan laspselleni paljon mustaa vaatetta vastapainoksi on myös vaaleansinistä ja punaista jne.
Haluan pukea ainokaiseni hyvännäköisiin vaatteisiin, eikä se minulta ole vienyt liikaa rahaa
ollenkaan.
:saint:
*tyrsk*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Kyllä sen vauvan voi nätistikin pukeaja monet varmaan haluaa panostaa niin omaan kuin lapsensakin pukeutumiseen. Toiset sitten taas ei. Ja kyllähän sen eron kadullakin huomaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:tjaa'a iskä mulle aina sanoo et rumat ne vaatteilla koreilee =)
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Näkemys tämäkin:Olen huomannut, että kiinnostus retrovaatteisiin on korreloi äidin (vanhempien) koulutustaustan kanssa. Korkeasti koulutetut suosivat retroa, kun taas kouluttamattomat, teiniäidit tai ammattikoulun käyneet haluavat pukea vauvansa armeijahousuihin, reisitaskuhousuihin, farkkuhameisiin.
Olen vaivihkaa udellut mammojen koulutustaustaa esim. kerhoissa ja leikkipuistoissa ja hyvin tuntuu tämä teoria pitävän paikkansa myös käytännössä.
Ja arvaattekin varmaan, kumpaan ryhmään minä kuulun.![]()
Olet amis-pellejä? Ja saanut vauvasi 16-v? Ja suosit niitä henkkamaukan farkkuja?
Osaavatko "amispellet" käyttää sanaa korreloi?
Alkuperäinen kirjoittaja Näkemys tämäkin:Olen huomannut, että kiinnostus retrovaatteisiin on korreloi äidin (vanhempien) koulutustaustan kanssa. Korkeasti koulutetut suosivat retroa, kun taas kouluttamattomat, teiniäidit tai ammattikoulun käyneet haluavat pukea vauvansa armeijahousuihin, reisitaskuhousuihin, farkkuhameisiin.
Olen vaivihkaa udellut mammojen koulutustaustaa esim. kerhoissa ja leikkipuistoissa ja hyvin tuntuu tämä teoria pitävän paikkansa myös käytännössä.
Ja arvaattekin varmaan, kumpaan ryhmään minä kuulun.![]()