Kun laihdun,en aio enää "antaa" miehelleni,sillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mietitäänpä asiaa toisin päin:
Kysytäänpä näin päin, että kiihottuisitteko te miehestänne, joka olisi lihonut 40 kg siitä, kun menitte yhteen ?

No en kiihottuis, mut ap sanoo lihoneensa vaan 7 kiloa. Ei se ole niin paljoa.

Ja esim. mieheni sanoi kerran että "tossa paidassa näytät yhtä isolta ku äitis"... ei siinä muuta, mutta äitini on minua 15kg painavempi, 60-vuotias ja varmaan neljää vaatekokoa isompi muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietitäänpä asiaa toisin päin:
Kysytäänpä näin päin, että kiihottuisitteko te miehestänne, joka olisi lihonut 40 kg siitä, kun menitte yhteen ?

Kiihottuisin. Se on hänen älynsä mikä on seksikästä. Kroppa tulee sit siinä mukana :D

Ite varmaan vaan sanoisin miehelle että painosta huomautteleminen loukkaa minua, olen nyt tämän kokoinen ja aikeissa on joskus laihtua mutta jo lapsenkin kehittyvän itsetunnon takia on parasta miehelle kasvaa aikuiseksi ja lopettaa tollanen pinnallisuus, ettei myöhemmin tollasilla puheilla aiheuta syömishäiriötä lapselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Seksiä ei sais käyttää tolleen, kumpikaan!!!

ei varmaan, mutta minun itsetunto alkaa olla jo nollilla miehen haluttomuuden takia (KOSKA tiedän sen johtuvan MINUSTA, minun vartalosta), en välitä.

Mutta kun eihän se haluttomuus johdu sinusta!

Haluttomuus johtuu aina itsestä. Ja vaikka sun mies kokis, että sun vartalo ei häntä enää kiihota, niin se haluttomuus johtuu edelleen siitä ihmisestä itsestään, eikä sinusta. Sun on hyvä ymmärtää se selkeästi.

Syiksi voi antaa aina kaikenlaisia ulkoisia syitä, mutta puoliso tai kukaan muukaan ei ole loppujen lopuksi mitenkään vastuussa siitä toisen nautinnosta. Vaan tämä ihminen itse. Niin se vaan menee, vaikka se ei ehkä aina tunnu ihan reilulta. Jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan ja kiihottumisestaan.

Voi jessus, millasia ukkoja sitä onkin olemassa :o Jos olet ollut ennen raskautta todella timmi niin ei 7kg niin paljon nahkaa löystytä, että miestä pitäs noin paljoa ällöttää. Mie olisin tosi loukkaantunut :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Älkää ainakaan vanhetko yhdessä :/

Mäkin ajattelin tätä. Mites sitten, kun vanhenette? Sinulla rupeaa rinnat roikkumaan ja iho menettää kimmoisuuttaan ja tulee ryppyja, selluliittia jne. Kelpaatko sitten enää miehellesi? Aika kurjaa, jos sitten loppuu seksielämä siihen.

En tiedä mitä tapahtuu kun vanhetaan. olen kyllä ymmärtänyt, että mies ei pidä ryppyjä tms. häiritsevinä. lähinnä se on se läski. miehen perhekin on sellainen että huomauttelevat miehen siskolle kun on ylimääräistä.. miehen vanhemmat himourheilijoita, alipainoisia ja aina selittävät kuinka "on tullut kilo, josta pitää päästä eroon".. joten sinänsä en ihmettele että miehestä on tullu tuollainen

Siis mikä järki tuossa on, sähän kärsit itsekin, kun olet halukas -nyt kärsit kun et saa ja tulevaisuudessa sitten siitä ettet huoli? Siis etkö sä nyt niinkuin itselles tee hallaa? Vai mitä mä käsitin väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi odotat siihen saakka että olet laihtunut, mikset "kosta" jo nyt???

no vaikea "kostaa" kun miestä ei paljoa haittaa vaikkei seksiä olisi ollenkaan. tuntuu että on helpottunut jos en koske häneen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis miksi odotat siihen saakka että olet laihtunut, mikset "kosta" jo nyt???

no vaikea "kostaa" kun miestä ei paljoa haittaa vaikkei seksiä olisi ollenkaan. tuntuu että on helpottunut jos en koske häneen.

Ootko ihan varma, että mikään tulee muuttumaan ennalleen enää, vaikka laihtuisit kuinka paljon? Tossa ei voi olla pelkästään kyse muutamasta lisäkilosta, kyllä ne ongelmat on jossain muualla.

Siis mikä järki tuossa on, sähän kärsit itsekin, kun olet halukas -nyt kärsit kun et saa ja tulevaisuudessa sitten siitä ettet huoli? Siis etkö sä nyt niinkuin itselles tee hallaa? Vai mitä mä käsitin väärin?

Ap :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Brunette73:
Jos rakkaus ja toisen haluaminen on kiinni 7 kilosta, niin ei kuulosta kovin syvälliseltä. Mä potkisin pellolle tuollaisen "miehen".

Joo, kilomäärä on aika pieni. Monilla se elämä ja seksikin kuitenkin toimii vaikka kiloja ja ulkonäön muutosta ois paljonkin.

:o
Tota nyt menee sanattomaks.
Ite oon nyt raskaana ja tiedän etten ole "kiihottava".Silti meillä nuo puuhastelut jatkuu melkein normaalisti.Ainoosti mun raskaus oireet välillä vähentää niitä.

Ap:sinuna kyllä keskustelisin asiasta vakavasti.Totta kai jos ite haluat laitat ittes kuntoon,mutta...
Ei tuollainen pitkän päälle kanna hyvää suhdetta.Epäilenpä suuresti,ettei sinussa ole vika vaan miehessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Ite oon nyt raskaana ja tiedän etten ole "kiihottava".Silti meillä nuo puuhastelut jatkuu melkein normaalisti.Ainoosti mun raskaus oireet välillä vähentää niitä.

Ap:sinuna kyllä keskustelisin asiasta vakavasti.Totta kai jos ite haluat laitat ittes kuntoon,mutta...
Ei tuollainen pitkän päälle kanna hyvää suhdetta.Epäilenpä suuresti,ettei sinussa ole vika vaan miehessä.

No muakin ihmetyttää... Kun siis ikinä raskaanaollessa ei oo oma mies käyttäytynyt niin, ettei haluais. Raskaanaolevan naisen ulkomuodossa ei ole mitään vikaa, kyse on silloin jostain muista jutuista, luulen. Eikä se haluaminen voi olla niin kilon päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:

No muakin ihmetyttää... Kun siis ikinä raskaanaollessa ei oo oma mies käyttäytynyt niin, ettei haluais. Raskaanaolevan naisen ulkomuodossa ei ole mitään vikaa, kyse on silloin jostain muista jutuista, luulen. Eikä se haluaminen voi olla niin kilon päälle.

kyllä se toisilla on NIIN ulkonäkösidonnainen juttu. Mieheni muutenkin on kriittinen, esim. saa sanoa että on urheilullinen kroppa vasta kun on kilpaurheilijan vartalo, kymmenen kilsan juoksulenkki ei ole mitään jne...

Sun suunnitelmas siis on että nyt kun kärsit ettet saa seksiä, niin sitten kun mies sitä seksiä antaisi, sä kieltäydyt ja jatkat sitä puutteessasi kärvistelyä, eli ensin annat miehes kiusata sua ja sitten jatkat kiusaamalla itse itseäsi samalla tavalla. Ok, aika outoa.

Missä vaiheessa seksistä, rakastamisen äärimmäisen kauniista, herkästä, ihanasta asiasta tehdään vallankäytön väline? :( Surullista.

Minusta seksi on hikistä, kiimaista, kiihkeää. Ihan vaan huomiona, että kaikki ei koe sitä samalla tavalla ;)

Yhteistyössä