Minä en aio enää koskaan laihduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elena"

Vieras
Mulla oli 90-luvulla ja 00-luvulla monta laihista. Joskus toimi, joskus ei. Sitten mun mies sano, että "ei tossa oo mitään järkee". Muutin sitten elintapojani. Vuonna 2007 painoin 68 kg (Olen 167 cm). Teki sillonkin mieli ottaa joku kuukauden 5-10 kilon kuuri, mutta jätin väliin. Nyt vuonna 2012 mun mitat on 167cm/52 kg. Ja tasasesti on laskenut. Ja nyt saa olla tässä 50-54 on ok. Ja ei enää koskaan laihista.

Ehkä te muutkin jolla on ylipainoa voisitte unohtaa sen alituisen laihistelun ja muuttaa pikkuhiljaa niitä elintapoja.

Sama täällä. 8 vuotta sitten ruokavalion muutos vähähiilihydraattiseksi eikä ole sen jälkeen enää tarvinnut "laihduttaa". Ylipainoa tuolloin n. 20kg tällä hetkellä 168cm/n. 62-65kg ja olo on mitä parhain!

[QUOTE="eee";26906099]Millaisia muutoksia teit?[/QUOTE]

Pahimmat makeet pois ja muutenkin vähähiilari-meininkiä. Ei kuitenkaan karppausta. Kaiken maailman suht. turhat jälkiruuat pois, toki niitä saa välillä ottaa. 1-2 krt viikossa keskimäärin.

Sitten toinen mitä teen on se, että pyöräilen vapaa-aikana lyhyitä matkoja, joskus vähän pidempiä. Kesällä esim. ajoin muutaman kerran mökille (ja sitten takas), matkaa 35 kilsaa. Lenkkimeininkiä on joskus ollut, mutta en siitä tykkää, joten antaa olla.

Eli hyvin, hyvin pieniä muutoksia. Ja painokin laski hitaasti. Mies käski, että pitää unohtaa koko vaaka ja elää niin. Ja sellainen sopimus oli, että mä en saa itse ostaa MITÄÄN namia vaan kaikki tulee miehen kautta. Ja se toimi hyvin. Nyt ei enää tota oo, mutta en osta namia kun olen jo tottunut olemaan ilman. Toki siis välillä se on ok. Mutta ennen vedin osapuilleen päivittäin.

Kiva juttu että sulla toimii noin, itse alan olla jo epätoivon rajoilla painonpudotuksen kanssa.

Päätin myöskin etten ala mihinkään kitumisdieetille pudotettavan 15kg vuoksi vaan muutan ennemmin ruokatottumuksia ja elämäntapaa.

Vähensin hiilareita, syön ainoastaan aamulla leivän ja joskus satunnaisesti muuten, pastat ja perunat olen korvannut kasviksilla ja salaatilla.

Lenkillä käyn satunnaisesti, koiran kanssa tulee käveltyä päivittäin ja töissä joudun liikkumaan jatkuvasti.

Kaloreita on tarkoitus laske näin alkuun ja kiloklubin mukaan niitä onkin tullut max. 1400kcal/pv.
Tätä kestänyt nyt jo melkein kaksi kuukautta ja vaaka näyttää -200G!!!

En jaksa enää, kyllästyttää koko paska, pitäisi vain pysyä pullerona, mitään hyötyä mistään elämäntapamuutoksista. argh!

Yhteistyössä