Kun laitat hajuvettä, niin miten laitat?

[QUOTE="vieras";23157566]näin minäkin. mikään ei ole kaamemapaa kuin sellainen määrä hajuvettä että ihmisen haistaa huoneen toiseen päähän asti. siinä vaiheessa on aivan sama mikä tuoksu on kyseessä.[/QUOTE]

Näin on. Mun entisessä työpaikassa haistoi yhden papan saapuneen ruokailemaan, vaikka itse olis ollut keittiössä...

[QUOTE="eee";23157681]1 suihkaus kaulalle ja 1 suihkaus vasempaan ranteeseen, sit hieron ranteita vastakkain ja vielä ranteita kaulalle.[/QUOTE]

Samoin. Mä en halua 'maistella' hajuvettä enkä ikinä enää edes yritä kävellä minkään pilven läpi. Yäks.
Tuohon tissivakoon saatan laittaa kanssa, vaikak se onkin sellainen laajakaista lähinnä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23157712:
Samoin. Mä en halua 'maistella' hajuvettä enkä ikinä enää edes yritä kävellä minkään pilven läpi. Yäks.
Tuohon tissivakoon saatan laittaa kanssa, vaikak se onkin sellainen laajakaista lähinnä.

Ei sitä tarvii naaman korkeudelle suihkauttaa :D

Tissivakoon ja alaselkäään. En viiti ranteisiin laittaa, kun se löyhkää omaan nenään kun syö tai juo jotain. Enkä viiti minkään hajustepilven läpi kävellä, koska se tosiaan sitten tarttuu naamaan. Yäk.

Suihkaus vanulappuun jolla sipaisen taakse hiuksiin ja olkapäille..... joskus myös selkäpuolelle.. Saan herkästi päänsäryn tuoksuista joten pitää olla varovainen. Paljon menee hukkaan tällä tavalla mutta ei mahda mitään.

Mä käytän Edt:a lähes pelkästään, joten suihkaus korvan taa, ranteeseen josta hieraisen toisen korvan taa ja toiseen ranteeseen, sekä tissivakoon vielä. En tosiaankaan "löyhähdä" voimakkaasti, hyvin pienet suihkaukset. EdP:a laitan varovasti tipoittain ranteeseen ja korvan taa.

Yksi suihkaus dekolteelle ja hinkkaan siihen ranteetkin. Tuoksua tulee ihan riittämiin ainakin Eternitystä, joka on tuoksuni vapaa-ajalla.
Arkena käytän Diorin Addiktia, joka ei ole suihkepullossa. Sitä otan pisaran sormeen ja laitan molempien korvien taakse.

Hajuvettä KUULUU laittaa sellaisiin kohtiin kehoa, jossa on ohut iho.. eli ranteiden sisäpinnalle, korvien taakse tai kaulalle, myös dekoltee on hyvä paikka.

Vaatteisiin suhkutusta (tuoksupilvitekniikkaa) kannattaa vältää, sillä hajuvesi voi jättää pysyviä tahroja vaatteisiin tai esim silmälasikehyksiin/aurinolaseihin.

Yhteistyössä