Kun mä en nyt osaa ajatella järkevästi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Kun nyt on niin että kun mäkin käyn töissä 3 päivää viikossa ja mies sen 5 päivää, ja mä olen sitä mieltä että mä en enään voi olla vastuussa tosta neidin yövalvomisesta.
Tähän asti mä olen joka yö, lukuunottamatta viikonloppuja, herännyt kun neiti heräilee yöllä, mut viime yönä mä olin ihan raato kun olin ollu 14-21.30 töissä ja neiti heräs sit puolen yön jälkeen, kun mä olin vasta nukahtanut.
No ilmoitin sit isännälle että se kyllä saa nyt mennä koska mä en yksinkertaisesti jaksa.

Mies on itse 7-15.30 töissä.

Olinkos mä nyt sit huono äiti ja paska vaimo kun mä en itse mennyt?
Toisaalta ymmärrän kun toinen menee seittemään töihin niin se aamulla nouseminen on rankkaa (herää n.varttia vail seittemän) mut enpä mäkään ole nykyään kerinnyt paljon päikkäreitä nukkumaan.

Me tästä asiasta varmaan käydään tänään vielä keskusteluja mut mitä mieltä ootte... miten tässä kannattais toimia?

et ollut se kuuluu molemmille varsinki nyt jos säki kerta oot töissä... meillä on mies heräili vauvan kanssa kun se oli ihan pieni.. meillä oli joka toinen yö systeemi, toimisko sellanen teillä`` niin ja minkä ikäinen lapsi?

Et mielestäni ollut huono äiti etkä toiminut väärin. Yhdessä ne lapset on tehty ja yhdessä ne hoidetaan =) Meillä eletään tällä periaatteella..
Keskustelkaa asiasta ihan rakentavasti ja sopikaa joku käytäntö!

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
et ollut se kuuluu molemmille varsinki nyt jos säki kerta oot töissä... meillä on mies heräili vauvan kanssa kun se oli ihan pieni.. meillä oli joka toinen yö systeemi, toimisko sellanen teillä`` niin ja minkä ikäinen lapsi?

Neiti on nyt 1,2 v.
Ja toisina öinä se nukkuu ku tukki ilta ysistä aamu puol kasiin ja toisina öinä se saattaa herätä 2-3 kertaa huutamaan, ja näinä aamuina se sit herää aina jo viimeistään seittemältä.
Toissa yönä se heräs kerran mut silloin valvotti mua 1,5 tuntia.
Nukahti syliin mut kun koitin laskea sänkyyn niin se huuto alkoi heti. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et mielestäni ollut huono äiti etkä toiminut väärin. Yhdessä ne lapset on tehty ja yhdessä ne hoidetaan =) Meillä eletään tällä periaatteella..
Keskustelkaa asiasta ihan rakentavasti ja sopikaa joku käytäntö!

Onneks mulla on tosiaan mies jonka kanssa voipi keskustella näistä asioista.
Se oli vaan yöllä aika kiukkunen kun se laitoin likkaa hoitamaan kun en ole sitä aikasemmin tehnyt, ei se varmaan vaan osaa ajatella että mikään olisi nyt toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

Neiti on nyt 1,2 v.
Ja toisina öinä se nukkuu ku tukki ilta ysistä aamu puol kasiin ja toisina öinä se saattaa herätä 2-3 kertaa huutamaan, ja näinä aamuina se sit herää aina jo viimeistään seittemältä.

ehdotapa miehelle että jkoa toinen yö herään ja joka toinen sinä.. musta se on reilua.. miltäs kuulostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

Neiti on nyt 1,2 v.

ehdotapa miehelle että jkoa toinen yö herään ja joka toinen sinä.. musta se on reilua.. miltäs kuulostaa?

Niin noin meillä on aikasemmin mennyt viikonloppu aamut, toisena päivänä toinen on saanut nukkua pitkään ja toinen on noussut tytön kanssa aamulla ja siis yöllä heränny tytön kanssa.

Yhteistyössä