Kun mä haluaisin olla jotain mutta mä en vaan pysty mihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *hukassa*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

*hukassa*

Vieras
Mä haluaisin opiskella itselleni jonkun hyvän ammatin mutta kun ei vaan tiedä mitä opiskelisin. Mulla on kriisi itteni kanssa ja kukaan ei auta tai tue mua. En tiedä yhtään mitä mun pitäis tehdä tälle elämälleni.

ammatinvalintapsykologi voisi auttaa. ja se että vaan pysähdyt miettimään mistä asioista tykkäät ja mitkä on sulle tärkeitä. ja ymmärrät ettei se ammatti tee susta jotain, vaan sä oot jo itsenäs tärkeä.

Mä oon lähinnä keskittynyt tutustumaan sellaisiin vaihtoehtoihin jotka on omalla tai naapuri paikkakunnalla. Koska mun ei ole mahdollista opiskelujen takia muuttaa.

Tosiaankin lähihoitajaa tulee joka tuutista mutten tiedä onko se ihan sitä mitä haluaisin vaikka terveysala muutoin kyllä on ihan mielenkiintoinen juttu.

[QUOTE="a.p";28158350]Mä oon lähinnä keskittynyt tutustumaan sellaisiin vaihtoehtoihin jotka on omalla tai naapuri paikkakunnalla. Koska mun ei ole mahdollista opiskelujen takia muuttaa.

Tosiaankin lähihoitajaa tulee joka tuutista mutten tiedä onko se ihan sitä mitä haluaisin vaikka terveysala muutoin kyllä on ihan mielenkiintoinen juttu.[/QUOTE]

Tarkoitin, että voit etsiä myös etäopintoja.

Yhteistyössä