mä haluaisin kerrankin olla jotain muuta kuin epäonnistunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ysma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ysma

Vieras
haluaisin jonkun hyvän ammatin ja työpaikan jotta edes kerran voisin tuntea että olen jotain muuta kuin luuseri. ja saisin näpäyttää kaikkia niitä jotka mua ei pidä minkään arvoisena.

mutta mä en vaan pysty, en osaa, eikä voimavarat riitä. :(

mä en voi sille mitään että mun päähän on istutettu ajatus siitä että ihminen jolla ei ole ammattia, ei työtä, ei saa lapsiaan kuriin eikä pidä kotia aina tiptop kunnossa on luuseri.

[QUOTE="eee";28395018]Mikä sua estää niitä saavuttamasta? Ei muuta kuin opiskelemaan ja uutta työpaikkaa hankkimaan.[/QUOTE]

Ei opiskelemaan noin vaan mennä. Opiskelemaan pitää hakea ja ei se ole sanottu että edes pääsee kun hakijoita on monta muutakin. Joissakin on soveltuvuuskokeita ja mä en ole ihan sieltä fiksuimmasta päästä.

Töitä ei vaan ole. Tai no harva ottaa töihin vaan sillä perusteella että tartten rahaa ja teen ahkerasti töitä. Millään muulla en voi itseäni "markkinoida".

[QUOTE="vieras";28395019]Sulla on paljon, todella paljon. Enemmän kuin arvaatkaan.

Terv. enkelilapsen äiti[/QUOTE]

en tiedä mitä sanoisin.. olet kyllä oikeassa siinä, lapset on niin arvokkaita.
otan osaa menetykseesi.

Ei opiskelemaan noin vaan mennä. Opiskelemaan pitää hakea ja ei se ole sanottu että edes pääsee kun hakijoita on monta muutakin. Joissakin on soveltuvuuskokeita ja mä en ole ihan sieltä fiksuimmasta päästä.

Töitä ei vaan ole. Tai no harva ottaa töihin vaan sillä perusteella että tartten rahaa ja teen ahkerasti töitä. Millään muulla en voi itseäni "markkinoida".

Oletko edes hakenut opiskelemaan?
Entä töitä?

Kuule... Mulla on mies joka jumaloi, 2 hyvin käyttäytyvää lasta, työ ja kaikkea, mutta silti vielä viikko sitten tuntei ettei millään merkitystä ja itsellä paha olla.
Aloitin liikuntaharrastuksen ja nyt viikko sitä takana ja elämä tuntuu sata kertaa paremmalta. kokeile sinäkin?

[QUOTE="eee";28395104]Oletko edes hakenut opiskelemaan?
Entä töitä?[/QUOTE]

En ole hakenut opiskelemaan kun en tiedä mitä opiskelisin. täydennyshaku paikkoja katselen mitä on tässä kesällä.

töitä olen hakenut mutta kyllä sen nyt oikeasti tietää ettei kovin moni ole kauhean innokkaita ottamaan töihin ihmisen ilman työkokemusta ja koulutusta.

Yhteistyössä