Kun melkein keski-ikäinen mies, aviomies, kahden lapsen isä rakastuu,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunnes kuolema meidät erottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunnes kuolema meidät erottaa

Vieras
särkyy siinä loppujen lopuksi monta sydäntä. On nöyryyttävää hävitä nuorelle tytölle, jolla ei voi olla mitään vielä muuta annettavaa kuin pelkkä vartalonsa. Meiltä ei pitänyt puuttua mitään. Meillä oli perhe, taloudellinen vakaus ja kummallakin vapautensa ja harrastuksensa. Miehelläni oli sitä vapautta vielä enemmän. Sitten tuli sellainen alusvaatemallin näköinen typykkä, jonka ei luulisi kiinnostuvan "vanhasta" miehestä. Ei mennyt kauhean kauan, kun tajusin että mies ei käy siellä missä sanoo käyvänsä. Treenipyyhe oli kuiva, puhelimesta oli virta loppunut aika usein, puhelinta piti vahtia ja yhtäkkiä puhelimia oli kaksi. Piti mennä ylitöihin aamulla ja illalla eikä seksiä tehnyt enää mieli niin kuin ennen. Klassinen tapaus. Sekin on nöyryyttävää että mieheni ei itse lopettanut suhdetta siihen "lapseen". Toinen nainen antoi mieheni minulle takaisin. Olemme päättäneet jatkaa yhdessä mutta miten tästä selviää?

No en olisi huolinut takaisin. Siinäpä sitten katselet sitä petturia ja joka ikinen päivä mietit, voitko luottaa hänen sanomisiinsa, tarkistelet missä hän menee, kehen pitää yhteyttä... Luuletko ettei miehesi toistamiseen sorru nuorempaan ja kauniimpaan...?

antakaa hänelle neuvoja kauniimpaan sävyyn. En usko minäkään että liitollanne on tulevaisuutta, jos mies on tehnyt noin yököttävän tempun. Jos kuitenkin saatte asianne selväksi etkä kärsi sisimmässäsi, haluaisin sinulta vastauksen ennenkuin kirjoitan enemmän....

antakaa hänelle neuvoja kauniimpaan sävyyn. En usko minäkään että liitollanne on tulevaisuutta, jos mies on tehnyt noin yököttävän tempun. Jos kuitenkin saatte asianne selväksi etkä kärsi sisimmässäsi, haluaisin sinulta vastauksen ennenkuin kirjoitan enemmän....

En rupea kaunistelemaan asiaa mutta mielestäni kirjoitin totuudella ja niin kauniisti kuin voi tuon mielipiteen voi ilmaista. Kikkelistäkö pitäs puhua kun kyseessä miltei keski-ikänen äijä vai sanonko etupylly????

Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun mieheni pettää. Olen ajatellut, että jos hän pysyy luonani, hän rakastaa minua. En pitänyt maailmanloppuna muutamaa yhden yön suhdetta, mutta pitkä suhde tuntuu paljon pahemmalta. Niin kauan kuin mieheni on hyvä isä, en voi tehdä lapsille sitä, että otan eron. On muitakin syitä, joita en voi selittää tunnistamisen pelossa. Tärkein syy on se, että rakastan häntä kaikesta huolimatta. Senkin kestän, että hän katselee muita naisia, mutta en sitä, jos hän ei lakkaa ajattelemasta sitä tyttöä. Minä en tästä nuorru enkä kaunistu eikä minusta tule huoletonta ja villiä pikkutyttöä enää millään. Ei kai, kun olen synnyttänyt miehelle kaksi lasta ja hoitanut heidät ja siinä samalla miehen ja kodin. Olen nähnyt sen tytön ja kyllä kuristi kurkkua.

Sitä juuri yritän eli saada asian pois mielestä. Tavallisen pettämisen voin antaa anteeksi mutta en sitä, että/jos miehelläni on pakkomielle tai että hän ajattelee toista naista, kun on minun kanssani. Mieheni vakuuttelee nyt, että suhde on kokonaan ohi, ja väittää, että se oli pekkää seksiä ja hauskanpitoa ilman vastuita, mutta vaikea uskoa. Minun mielikseni hän varmaan niin sanoo.

Se Candyn Mikon hullu vaimo täällä avautumassa? Jos on niin voimia sinulle. Miehesi teki oksettavan tempun - samoin kuin se typykkä. Jollain tapaa olet kuitenkin miehellesi todella tärkeä. Klassinen mies: haluaa suhteen ja pillun.. Yök.

Voih, olen surullinen puolestasi. Todella vaikea tilanne sinulla. Itse en voisi koskaan unohtaa. Yhden syrjähypyn ehkä jotenkin pitkän työstämisen jälkeen voisin unohtaa, mutta en useita ja varsinkaan suhdetta.

Kaiketi tiedät, mikä tilanteessa on juuri sinulle parasta, mutta kehottaisin kuitenkin tarkkaan miettimään. Nyt tuntuu varmasti aivan mahdottomalta, että jättäisit miehesi, mutta oikeasti sinua voisi odottaa parempi tulevaisuus. Ja parempi mies.

Jos kuitenkin jäät, varaudu siihen, että pettämisiä ja suhteita tulee lisää. Miehesi on jo oppinut, että annat kuitenkin anteeksi ja varmasti jatkaa valitsemallaan linjalla. Se on valitettavasti aivan varmaa, vaikka hän sanoisi mitä. Kynnys hänellä siihen on myös jo tosi matala, koska on sen useasti tehnyt. Viisaita päätöksiä toivottelen! Ja voimia!

Mieheni on tavannut tytön alunperin työn kautta, joten pelkään, että jotain tapahtuu uudestaan, jos he tapaavat vielä. Nainen on minua kymmenisen vuotta nuorempi, koulutettu, sanavalmis ja suloinen. Sitä en kiellä. Ymmärrän, miksi mieheni häneen sortui, mutta en sitä, että yksi kerta ei riittänyt. Se tuntuu toisaalta huojentavalta, että nimenomaan nainen on lopettanut suhteen. Olen aina ajatellut, että seksi on seksiä ja rakkaus on eri asia ja että meillä on se rakkaus. Mieheni sanoo, että hän rakastaa minua yhtä paljon kuin ennenkin ja on sitoutunut perheeseemme, mutta on tässä muitakin ajatuksia käynyt mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kunnes kuolema meidät erottaa;26999940:
Mieheni sanoo, että hän rakastaa minua yhtä paljon kuin ennenkin ja on sitoutunut perheeseemme, mutta on tässä muitakin ajatuksia käynyt mielessä.

No se ei ole ehkä sitten kovin suuri se rakkauden määrä. Eikä hän ainakaan kunnioita ja arvosta sinua.

Kertokaa minulle, mikä siinä naisessa veti miestäni puoleensa? Miksi hän jatkoi suhdetta viikosta ja kuukaudesta toiseensa vaikka väittää nyt, että se oli vain seksiä ja hauskanpitoa?

minä valitsin toisen valan kunnes kuolema meidät erottaa.. vaihdoin sen "aina kuolemaan asti" mutta muistaakseni vihkivaloissa molemmissa/kaikissa luvataan olla myös uskollinen puolisolle. Tämä siis luvataan kaikkitietävän jumalan kasvojen edessä ja seurakunnan läsnäollessa. Miehesi toistuvasti rikkoo tätä tärkeää lupausta. Muistan tämän elävästi kun olmisen vuotta sitten menimme naimisiin vihdoin pitkän seurustelun j'lkeen....

Alkuperäinen kirjoittaja Kunnes kuolema meidät erottaa;26999951:
Kertokaa minulle, mikä siinä naisessa veti miestäni puoleensa? Miksi hän jatkoi suhdetta viikosta ja kuukaudesta toiseensa vaikka väittää nyt, että se oli vain seksiä ja hauskanpitoa?

Siis kumpi väittää? Miehesi vai se nainen?

Oma mieheni on rakastunut minuun vielä naimisissa ollessaan. Tunnettiin pitkään myös työn kautta. Seksisuhdetta meillä ei tosin ollut ennen kuin oli kertonut vaimolleen eropäätöksestään, eikä ihan heti sen jälkeenkään. Mutta siis... vaikka mies rakasti minua, huomasin, että sanoi aina esim. puhelimessa tälle ex-vaimolleen juuri ne asiat, jotka toinen tahtoi kuulla. Jotta pääsisi helpommalla. Sinuna en ihan luottaisi miehesi sanomisiin.

Mieheni sanoo nyt, että suhde oli vain seksisuhde. Olen myös kysynyt naiselta, rakastaako mieheni häntä, ja nainen kielsi sen ja sanoi, ettei ollut itsekään rakastunut. Mieheni oli valehdellut myös hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kunnes kuolema meidät erottaa;26999951:
Kirjoitit itse "koulutettu, sanavalmis ja suloinen". Ehkä nuo ovat ominaisuuksia, joista ei yhdessä yössä saa vielä tarpeekseen, vaikka kyse olisikin vain seksistä ja hauskanpidosta?

Luulen, että miehesi (Micke?) tapauksesta on keskusteltu laajasti toisella vauvapalstalla. Sieltä voit käydä lukemassa, mitä suhteessa todella tapahtui, "toisen naisen" (tai no, tytön) näkökulmasta katsottuna. Jos tuo "Murun" rakastaja paljastuu miehekseni niin voin sanoa, että miettisin vielä muutaman kerran haluaisinko jatkaa elämääni sellaisen ihmisen rinnalla.

Kaikesta huolimatta, voimia sinulle. Tilanne on hyvin hankala.

Alkuperäinen kirjoittaja Kunnes kuolema meidät erottaa;26999753:
särkyy siinä loppujen lopuksi monta sydäntä. On nöyryyttävää hävitä nuorelle tytölle, jolla ei voi olla mitään vielä muuta annettavaa kuin pelkkä vartalonsa. Meiltä ei pitänyt puuttua mitään. Meillä oli perhe, taloudellinen vakaus ja kummallakin vapautensa ja harrastuksensa. Miehelläni oli sitä vapautta vielä enemmän. Sitten tuli sellainen alusvaatemallin näköinen typykkä, jonka ei luulisi kiinnostuvan "vanhasta" miehestä. Ei mennyt kauhean kauan, kun tajusin että mies ei käy siellä missä sanoo käyvänsä. Treenipyyhe oli kuiva, puhelimesta oli virta loppunut aika usein, puhelinta piti vahtia ja yhtäkkiä puhelimia oli kaksi. Piti mennä ylitöihin aamulla ja illalla eikä seksiä tehnyt enää mieli niin kuin ennen. Klassinen tapaus. Sekin on nöyryyttävää että mieheni ei itse lopettanut suhdetta siihen "lapseen". Toinen nainen antoi mieheni minulle takaisin. Olemme päättäneet jatkaa yhdessä mutta miten tästä selviää?

Yhteistyössä