Kun melkein keski-ikäinen mies, aviomies, kahden lapsen isä rakastuu,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunnes kuolema meidät erottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen miettinyt, oliko nainen parempi sängyssä kuin minä. Ainakaan hän ei ollut väsynyt, kun lapset valvottavat, koska ovat sairaita, kuten nytkin toinen heistä. Jotain hänessä pitää olla muutakin kuin ulkonäkö. Ehkä hän osasi jotain hienompaa ja oli taitavampi. Ehkä hän jutteli hauskoja juttuja ja nauroi enemmän kuin minä.

Muutama nalkutus vähemmän, muutama suihinotto enemmän ja tilanne voisi olla toinen. Suomi on surullisia vastaavia tarinoita täynnä ja silti palsta ruokkii joka päivä näitä "uusvahvoja" naisia jotka "pitävät omista oikeuksistaan kiinni" ja "vaativat tasa-arvoa perheessä. Iso huokaus.

[QUOTE="vieras";26999920]Ratsaa miehes puhelin ja kato onko sillä viestejä joissa se sanoo naista muruksi.[/QUOTE]huoh

fiksummat naiset ehkä, ehkä tajuavat mistä tässä kaikessa on kyse. Vähemmän fiksut jeesustelevat palstalla kuinka miehet ovat sikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kunnes kuolema meidät erottaa;26999976:
Olen miettinyt, oliko nainen parempi sängyssä kuin minä. Ainakaan hän ei ollut väsynyt, kun lapset valvottavat, koska ovat sairaita, kuten nytkin toinen heistä. Jotain hänessä pitää olla muutakin kuin ulkonäkö. Ehkä hän osasi jotain hienompaa ja oli taitavampi. Ehkä hän jutteli hauskoja juttuja ja nauroi enemmän kuin minä.

Tai sit mies vaan nautti siitä tunteesta kun sai olla taas hetken "nuori", kaksistaan sen tytön kanssa vailla vastuuta ja sitoutumista jne.

En mä usko tuohon, että se tyttö ihmisenä olisi sua jotenkin parempi, saati että mies olisi tietoisesti ajatellut niin tai edes vertaillut teidän ominaisuuksianne sen erityisemmin.
Vaikkakin on luultavasti ihan normaalia, että petetty miettii asiaa noin.

Hassua kyllä, että etsit vikaa itsestäsi ja yrität edelleen miellyttää miestäsi, vaikka hän on tehnyt sinulle noin paskoja juttuja.
Miten voit kunnioittaa sitä? Luottamuksesta puhumattakaan..

• Tykkää
Reactions: Millenia
Jos voit elää sen ajatuksen kans että mies tulee jatkossakin tekemään noin,niin jatka suhdetta.Toista ei kuitenkaan voi omistaa, ja jokainen tekee loppujen lopuksi niin kuin itse haluaa. Luulen että mies kyllä rakastaa sinua kun aina palaa luoksesi.

Alkuperäinen kirjoittaja elämme tätä päivää;26999981:
Muutama nalkutus vähemmän, muutama suihinotto enemmän ja tilanne voisi olla toinen. Suomi on surullisia vastaavia tarinoita täynnä ja silti palsta ruokkii joka päivä näitä "uusvahvoja" naisia jotka "pitävät omista oikeuksistaan kiinni" ja "vaativat tasa-arvoa perheessä. Iso huokaus.

Emmie ainakaan palvelutasoa sillä nostais, että minua kohtaan tehtäisiin noin. En myöskään paapo kiukuttelevaa lasta olemaan kiukuttelematta. Aikuisen pitäisi tajuta tekojensa seuraukset. Minua ei vietellä juoksemalla vieraissa, vaan aivan toisin menetelmin. Niin kauan kuin mieheni nauttii kunnioituksestani, arvostuksestani, rakkaudestani ja luottamuksestani, saa hän kuninkaalle sopivan kohtelun. Menettäessään luottamukseni ei kyllä pidot parane.

Enempi silloin on hänen vuoronsa hyvittää tekonsa.

• Tykkää
Reactions: Data ja Millenia
Hommaahan itsellesi jostain itsetunto ja itsekunnioitusta. Sä et oo mikään ovimatto jonka yli voi kävellä kuin siltä tuntuu.

Näytä että olet vahva ihminen joka pärjää itsekseen. miehelläs ei oo ainakaa mitään kunnioitusta sua kohtaa joten miksi hän myös sitä ansaitsisi?

katos vaa ettei tuo reissuiltaa mitään tauteja...

Antaisin mennä. Mies ei selkeästi ole onnellinen kanssasi ja nyt sinulla on mietinnän paikka, oletko miehesi kanssa, koska rakastat miestäsi vai koska rakastat itseäsi? Lapset ansaitsevat ympärilleen perheen, jossa vanhemmat kunnioittavat toisiaan. Ei jotain tekopyhää näyttelemistä, et voi siis käyttää lapsia tekosyynä yhdessä pysymiseen.

Yhteenvetona siis: etsit tekosyitä rakkaudesta ja lapsista, koska pelkäät sitä muutosta mitä ero tuo tullessaan SINULLE. Rakasta oikeasti miestäsi ja lapsiasi ja anna miehesi mennä ja etsiä se elämä, joka tekee hänet onnelliseksi ja anna lapsillesi se oikea kuva rakkaudesta.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
[QUOTE="vieras";27000664]Minä neuvoisin, että ap lakkaisi rakastamasta moista sarjapettäjää.[/QUOTE]

No sitähän ap tällä hetkellä tekee. Ei tuo rakkautta ole, vaan jotain mukavuudenhalukkuutta, itsekkyyttä? Parempi olisi, kun eroisi vaan ja antaisi itselleenkin mahdollisuuden oikeaan onneen.

No sitähän ap tällä hetkellä tekee. Ei tuo rakkautta ole, vaan jotain mukavuudenhalukkuutta, itsekkyyttä? Parempi olisi, kun eroisi vaan ja antaisi itselleenkin mahdollisuuden oikeaan onneen.

En ymmärrä tuotakaan oikein, että sanotaan:"anna miehen mennä". Eihän se antamisesta ole kiinni, kyllähän mies menee, jos haluaa mennä. Mukavahan se on sekä syödä, että säästää kakku. Saada kaikki, jos kuitenkin saa anteeksi vaikka mitä tekee. Ap:n pitäisi antaa itselleen vapaus.

Voimia aloittajalle! Olen saanut mieheni kiinni seksiseuran hakemisesta netistä, ensimmäisen kerran vain viikko esikoisemme syntymän jälkeen. Lupasi, ettei tekisi mitään niin tyhmää enää koskaan, mutta kuinka ollakaan, jäis puoli vuotta myöhemmine kiinni uudelleen. Väittää vielä, ettei missään nimessä olisi mennyt panemaan niitä, halusi vain juttuseuraa (naiselta, jolla oli netissä ilmoitus tyyliin : haen kiimaista seksiseuraa varatuista tai vapaista, mie. varakkaista miehistä = huora).

En uskonut enää sanaakaan, ja rakkaus väliltämme on kuollut, olemme yhdessä vain olosuhteiden pakosta, vaikka mies haluaisikin naimisiin ym. MInä taas en mene naimisiin epäluotettavan ihmisen kanssa jota en rakasta. Vieraissa olen sittemmin käynyt minäkin, ja sattuihan se niin pirusti mieheen kun sai tietää. Kaipaan jatkuvasti toisen ihmisen rakkauttam hellyyttä, kosketusta jne, mutta mieheltäni en noita asioita enää kaipaa. Saa nähdä kauanko jatketaan, mutta päivä kerrallaan. nyt sovittiin että yritetään vielä talven yli. Meillä on yhteinen yritys joka valitettavasti sitoo. :/

Höpö höpö.

Toinen nainen ei ole sinua parempi. Voi olla nuorempi, ja varmasti vähemmän väsynyt lastenhoidosta ja enemmän aikaa keskittyä narsistisiin tarpeisiin...

Mutta kyse on lopulta miehestäsi, ja tämän kyvystä sitoutua perheeseen ja suhteeseen. Mies on surkea luuseri, menetettyä nuoruuttaan haikaileva, tämän elämän todellisuutta ja vastuita pakoileva rassukka. Hänen valintansa viettää aikaa nuoren tytön kanssa silloin, kun hänen pitäisi tukea lapsiaan ja vaimoaan, on hänen täysin omansa.

Nyt on aika olla ajattelematta miestä. Keskity itseesi. Olet upea ihminen, omine kokemuksinesi ja oman huumorintajusi ja lahjakkuuksiesi kanssa. Jaksat kantaa vastuuta lapsista. Olet sietänyt jopa tuollaista tilannetta, jotta lapset saavat pitää isänsä... ei välttämättä hyvä eikä viisas ratkaisu, mutta ymmärrän kyllä syitäsi.

Unohda koko mies. Älä miellytä häntä. Paska mikä paska, eläköön omaa elämäänsä. Hae sinä nyt omasi, kadotettu itsetuntosi, elämäsi ilo ja nautinto. Entäs jos me eletään täällä vain kerran?

Tossa tapauksessa potkisin ukon helvettiin ja pistäisin menee takasin sinne mistä tulikin. Mä en takasin enää huolis, enkä antais pettämistä anteeks. Mä inhoon pettäviä ihmisiä ylikaiket ja niitä tilanteita en myöskään suostu selvittämään. Poistun paikalta, enkä halua enää sen jälkeen kuulla koko ihmisestä mitään ja enkä myöskään suostu koskaan jälkeenpäin tapaamaan ja selvittämään asioita, vaikka pettäjä sitä vaatisikin.

Tossa tapauksessa potkisin ukon helvettiin ja pistäisin menee takasin sinne mistä tulikin. Mä en takasin enää huolis, enkä antais pettämistä anteeks. Mä inhoon pettäviä ihmisiä ylikaiket ja niitä tilanteita en myöskään suostu selvittämään. Poistun paikalta, enkä halua enää sen jälkeen kuulla koko ihmisestä mitään ja enkä myöskään suostu koskaan jälkeenpäin tapaamaan ja selvittämään asioita, vaikka pettäjä sitä vaatisikin.

Jos on yhteisiä lapsia on pakko olla tekemisissä eron jälkeenkin..

Mieheni on suostunut avioliittoneuvontaan ja ihan mihin tahansa, jos saa pitää perheensä. Hän vakuuttaa rakastavansa minua ja lupaa, että suhde/suhteet on kokonaan ohi. Pieni pelko minulla on kuitenkin. Siitä on jo vähän aikaa, kun mieheni jäi kiinni pettämisestä. Silloin hän vannoi, että kaikki on ohi. Jokin aika sitten tajusin, että hän piti yhteyttä tyttöön edelleen. Uskon, että jos tyttö napsauttaisi sormiaan, mieheni kipittäisi saman tien hänen luokseen. Olen pyytänyt tytöltä, että saan pitää mieheni. Tyttö pyysi puolestaan, että kumpikaan meistä ei koskaan ota häneen yhteyttä. Se oli helppo luvata. Hänellä on uusi mies jo kierroksessa. Olisi helpompi suhtautua, jos kyseessä olisikin joku netistä löydetty "kiimainen vosu", mutta tämä nainen on ihan muuta. Hän asuu ns. hyvässä osoitteessa asunnossa, jollaiseen ei naimattomalla naisella pitäisi olla varaa. Siksikin suhde tuntui minusta vakavammalta kuin pelkkää seksiä. Tyttö esitti julmia väitteitä miehestäni, joita en voi uskoa. Mieheni osaa olla uskoton, valehdellakin, mutta paha hän ei ole. Ehkä tyttö pyrki vähentämään syyllisyyden tuntojaan syytöksillä. En saa häntä päästäni. Mieheni on mitä on ja nyt ainakin katuu syvästi, mutta sen naisen olemassaolo varjostaa elämääni jatkuvasti. Jotain hänellä on pakko olla, mitä minulla ei ole. Seksiä en pihtaa enkä ole estoinenkaan, siitä ei ole kyse.

Näin se menee:

Päätät nyt, 1) annatko anteeksi ja luotatko. Vai 2) katkeroidutko, muistelet tapausta ja jäät kuitenkin liittoon.

Jos valitset A:n, se on pitkä ja haastava tie, mutta tuloksena voi olla entistä ehompi suhde. Minulle kävi niin. Mutta jos kakkonen tuntuu houkuttelevammalta, eroa saman tien.

Jos nyt lopetetaan tää provo.

Eli aloittaja on ollut toinen nainen tai on toinen nainen tai haluaisi olla sellainen. Ja tällä stoorilla pönkittää omaa itsetuntoaan.

Miehet eivät petä vaimojaan siksi että löytävät uskomattoman ihanan uuden ihmisen, eivätkä siksi että omassa vaimossa olisi joku vika. Vaan siksi että ovat selkärangattomia lieroja, jotka eivät saa omaa elämäänsä muulla tavalla mihinkään malliin kuin pettämällä kaikkia.

Vastaukseni on ehdottomasti A. En halua menettää miestäni eikä hänkään sanojensa mukaan minua. Sitä en tiedä, voinko täysin luottaa häneen koskaan, mutta uskon hyviin päiviin ja parempiin aikoihin. Toivon, että saavutan luottamuksen ja että mieheni on sen arvoinen. Haluaisin tietää, miksi hän ryhtyi suhteeseen, mikä hänet piti siinä, mikä siinä naisessa viehätti. "Niin vain tapahtui" ei auta minua selviytymään ja luottamaan uudestaan. Kestän minkä tahansa vastauksen, jos se on rehellinen. Tiedän, että minun ei tarvitse muuttua, mutta minun pitää saada tietää ja ymmärtää. Esittäkää minulle arvelujanne, niin pääsen ajatuksissani eteenpäin ja osaan ehkä kysyä oikeat kysymykset. (Kävin tällä palstalla vauva-aikoina ja tämä on kyllä muuttunut kovin monimutkaiseksi niistä ajoista.)

Miehellä on omia psyykkisiä ongelmia, arki on tylsää ja uuden naiden ihastus hivelee itsetuntoa. Ei se sen kummempaa syytä tarvitse.

Yritä itse paeta tylsää arkea samoihin asioihin... huomaat että mieli virkistyy kovasti. Nuiji parina iltana viikossa se ukkos sinne hellan ja lasten väliin ja lähdet itse vähän tuulettumaan ja parantamaan kadonnutta itsetuntoa. Ne heittomiehet on AINA kohteliaampia ja kivampia kuin se oma tylsimys siellä kotona.

Jos nyt lopetetaan tää provo.

Eli aloittaja on ollut toinen nainen tai on toinen nainen tai haluaisi olla sellainen. Ja tällä stoorilla pönkittää omaa itsetuntoaan.

Miehet eivät petä vaimojaan siksi että löytävät uskomattoman ihanan uuden ihmisen, eivätkä siksi että omassa vaimossa olisi joku vika. Vaan siksi että ovat selkärangattomia lieroja, jotka eivät saa omaa elämäänsä muulla tavalla mihinkään malliin kuin pettämällä kaikkia.

Näin, kyllähän tuosta nyt näkee että on selvä provo. Joo, kyllä tollasta tapahtuu oikeastikin mutta ap ei todellakaan ole petetty vaimo :D

Mietipä hetkinen #45 kumpi tuntuu pahemmalta? Se, että mieheni pettää minua "ihanan" naisen kanssa vai se, että mieheni pettää minua kenen tahansa ja millaisen tahansa naisen kanssa? Voin luvata sinulle, että jos kuka tahansa luuska olisi mennyt edelleni, tuntuisi se sata kertaa pahemmalta kuin se, että mieheni olisi ollut heikko eikä pystynyt vastustamaan houkutusta. Etsimällä etsin niitä hyviä puolia siitä naisesta, jotta jotenkin saisin tapahtunutta itselleni selvitettyä. Ei minussa vikaa ole eikä minä ole syy, miksi mieheni minua on pettänyt. Tajuan sen pohjimmiltani. Syy on se nainen ja minun mieheni.

Yhteistyössä