Kun melkein keski-ikäinen mies, aviomies, kahden lapsen isä rakastuu,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunnes kuolema meidät erottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinhän se on, miehen syyhän se on. Takaraivossani vain on pelko, että kyse olikin tunteista eikä haluista, vaikka mies muuta väittää, sillä mieheni piti yhteyttä naiseen vielä suhteen jälkeenkin.

Ei ne tunteet ja halut mitään eri asioita ole.

Elukoita ollaan kaikki. Toiset vähän vastuullisempia ja toiset vähän vastuuttomampia. Ne vastuuttomammat hölöttää tunteista ja selittää niitä perusteiksi haluilleen.

Vastuullista on funtsia ja yrittää nousta sen edustamansa elukan yläpuolelle. Ja miettiä että tarvinko mää näitä ns. tunteita ja haluja ja sitä vierasta naista, vai pysynkö nyt tässä yhdessä parisuhteessa.

Juuri sitä minä mietinkin, eli mihin mieheni niitä tunteita ja haluja tarvitsi. Hänelle ei riittänyt se, mitä meillä oli. Kun minä olen istunut kotona ja katsellut elokuvia, mieheni on ollut toisen naisen sängyssä. Miksi? Miksi se on ollut niin tärkeää hänelle, että sitä ilman ei voinut olla?

Ap on niin selvä provoilia, että en kestä! ALOITUS ON PROVO!

Käykää Vauvalla lukemassa, mitä mukamas ap:n mies on tehnyt. Jos saisin tietää, että mieheni on pettänyt minua ja toiminut niin kuin toisen palstan viesteistä voi lukea ja lopuksi "ottanut väkisin" (raiskauksesta rakastaja ei halua puhua) salarakkaansa suhteen loputtua, niin en todellakaan kirjoittelisi ap:n kaltaisia viestejä tänne. Ap ei myöskään kommentoinut ketjussa olevaa aiempaa viestiä, jossa kehotettiin menemään Vauvalle ja paljastettiin miehen nimi (Micke).

Ei kannata olla liian hyväuskoinen, hyvät palstalaiset. Mikä minua eniten hämmästyttää on se, kuka on niin no-life että tänne pitää tulla sepittämään tuollaista tarinaa :D Säälittävää ajantuhlausta. Eikö löydy parempaa tekemistä? Hus hus vaikka metsään mustikan poimintaan!

Ap on niin selvä provoilia, että en kestä! ALOITUS ON PROVO!

Käykää Vauvalla lukemassa, mitä mukamas ap:n mies on tehnyt. Jos saisin tietää, että mieheni on pettänyt minua ja toiminut niin kuin toisen palstan viesteistä voi lukea ja lopuksi "ottanut väkisin" (raiskauksesta rakastaja ei halua puhua) salarakkaansa suhteen loputtua, niin en todellakaan kirjoittelisi ap:n kaltaisia viestejä tänne. Ap ei myöskään kommentoinut ketjussa olevaa aiempaa viestiä, jossa kehotettiin menemään Vauvalle ja paljastettiin miehen nimi (Micke).

Ei kannata olla liian hyväuskoinen, hyvät palstalaiset. Mikä minua eniten hämmästyttää on se, kuka on niin no-life että tänne pitää tulla sepittämään tuollaista tarinaa :D Säälittävää ajantuhlausta. Eikö löydy parempaa tekemistä? Hus hus vaikka metsään mustikan poimintaan!

Yhteistyössä