U
unetonko
Vieras
Mitenkäs teillä nukutaan? Olen ollut 'ikäni' tai ainakin niin kauan kun pieniä lapsia on talossa ollut eli n. 14v nukkunut yöt tosi herkästi heräten ääniin. On myös ollut erittäin häiritseviä naapureita, ettei ole saanut nukutuksi melulta, ja koska haluaa kuulla jos lapsilla (3) hätä, ei halua laittaa korvatulppia. Naapurit ei nyt vaivaa vaan mies. Mieheni ei ymmärrä miksi olen päivisin väsynyt, ehdotti unilääkkeitä kun puhuin, että en saa nukutuksi hyvin erilaisten unirytmiemme, lasten herättelyjen ym. vuoksi. Hän menee nukkumaan vasta puolen yön jälkeen ja suuttuu jos ehdotan aikaisempaa nukkumista. (hän katsoo mm. telkkaria). Minä olen aina ollut se joka herää lasten itkuihin, sairasteluihin ym. Ja koska pieniä lapsia, niitä yöheräilyjä ihan mukavasti mm. nyt kun luovuttiin tutista ja myöh. tuttipullosta. Minkälaista muilla on? Olen yrittänyt kertoa miehelle että miksi päivällä haluaisin torkahtaa, mutta hän ei ymmärrä. Miestäni ei voi yöllä juuri herättää, hän tekee töitä. Mikähän avuksi? Onko ideoite?