L
lapsellinenko
Vieras
Minun mielestä,anoppi suosii mieheni ex-vaimon kanssa tekemiä lapsia,koska vain näitä haluaa kuljetella Lintsille jne.Miehelläni on yhteinenkin minun kanssa,tosin näitä toisia paljon nuorempi,eli hän nyt ei kauheasti hyödy mistään reisuista,kun on vielä liian pieni esim. juur Lintsille koneisiin.Mutta mielestäni anoppi voisi ostaa yhteiselle jotain kivaa,koska tämä on liian pieni mukaan otettavaksi,koska kyllähän anoppi tuhlaa näihin ex-miniänsä lapsiin rahaa ihan törkeästi,lapset osaavat tosiaan vaatia.Mutta ei vaan osta.Joululahjatkin oli ex-miniän lapsilla kalliimmat,kuin yhteisellämme.Ärsyttää noiden isojen pentujen hyysäminen,pienen kustannuksella. Ei niin ,ettei isommille saisi mitään antaa,mutta tasapuolisuutta pitäisi olla.
Mulla on myös omia lapsia,joiden kuulumisia anoppi ei koskaan kysele,kuitenkin minun vanhemmat aina kysyvät myös miehen lasten kuulumiset ja muutenkin huomioivat heitä kun käyvät kylässä.Jopa minun ex-miehenkin sukulaiset kyselee myös nykyisen mieheni ekan avioliiton lasten kuulumisia,vaikka eivät ole mitään sukua näille.
Anoppi on tosiaankin ärsyttävä,parempi kuin hänestä ei kuuluisi mitään kokskaan. \|O \|O \|O \|O
Mulla on myös omia lapsia,joiden kuulumisia anoppi ei koskaan kysele,kuitenkin minun vanhemmat aina kysyvät myös miehen lasten kuulumiset ja muutenkin huomioivat heitä kun käyvät kylässä.Jopa minun ex-miehenkin sukulaiset kyselee myös nykyisen mieheni ekan avioliiton lasten kuulumisia,vaikka eivät ole mitään sukua näille.
Anoppi on tosiaankin ärsyttävä,parempi kuin hänestä ei kuuluisi mitään kokskaan. \|O \|O \|O \|O