Kun mies ei halua kumia, mulle ei käy hormonaaliset, mä en halua lasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En mä sitäkään..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En mä sitäkään..

Vieras
Siis mitä sitten voi tehdä?
Olen "uuden" miehen kanssa yhdessä ja minulla on aiemmasta suhteestani pieni lapsi.. Tämä uusi mies nyt sitten vinisee, kun ei haluaisi käyttää kumia yhdynnöissä koska yhdyntä ei tällöin tuota samanlaista mielihyvää.. minä en voi käyttää yhdistelmä e-pillereitä ja minipillerit aloitan uusiksi (oli jo aiemmin mutta edellinen mieheni halusi mennä sterilisaatioon joten ei enää tarvinnut) sitten kun olen varannut jälleen ajan lääkärille ja kun seuraava kierto taas alkaa..
mutta mutta..entä sen aikaa?
Miksi ei mies voi vaan uskoa kun sanotaan... :)
Ilman ehkäisyä en halua pelleillä sillä olen helposti sikiävää sorttia, tästä syystä en lähde myöskään ehkäisyvaahtoon..ja sitä lasta en halua.
mutta onko olemassa vielä jotakin muuta??

Alkuperäinen kirjoittaja En mä sitäkään..;26329188:
Siis mitä sitten voi tehdä?
Olen "uuden" miehen kanssa yhdessä ja minulla on aiemmasta suhteestani pieni lapsi.. Tämä uusi mies nyt sitten vinisee, kun ei haluaisi käyttää kumia yhdynnöissä koska yhdyntä ei tällöin tuota samanlaista mielihyvää.. minä en voi käyttää yhdistelmä e-pillereitä ja minipillerit aloitan uusiksi (oli jo aiemmin mutta edellinen mieheni halusi mennä sterilisaatioon joten ei enää tarvinnut) sitten kun olen varannut jälleen ajan lääkärille ja kun seuraava kierto taas alkaa..
mutta mutta..entä sen aikaa?
Miksi ei mies voi vaan uskoa kun sanotaan... :)
Ilman ehkäisyä en halua pelleillä sillä olen helposti sikiävää sorttia, tästä syystä en lähde myöskään ehkäisyvaahtoon..ja sitä lasta en halua.
mutta onko olemassa vielä jotakin muuta??

Sulle ei siis käy kapseli, laastari, tms? Kyllä minä sanoisin, että miehen on käytettävä kumia jos sinulle ei käy hormonaaliset. Ellei sitten tuo kumiongelma miehellä ole niin paha, että ei pysty ollenkaan tulemaan sen kanssa jne. Mutta jos vaan vähäsen nautintoa heikentää.

Minulle ei anneta laastaria, kapselia tai yhdistelmäpillereitä migreenini takia (käsittääkseni aivoveritulpan riskin suurentumisen vuoksi ) ... Mies pystyy kyllä tulemaan kumin kanssa. Vihaan itse sitä "räpellystä" kumin laitossa, onhan se hitusen eri tuntuistakin tottakai, mutta itselleni vaikuttaa enemmänkin se näky kun mieheltä katoaa kaikki into. :/

ja niin siis, minipillerit minä kyllä saan eikä se auttaisi tässä nyt vaikka saisin nuo muutkin kun sen seuraavan kierron alkuun on sen kolme viikkoa ja nuo kaikki kai vasta sillon voisi aloittaa... :)

Kokeilkaa koko kortsulajitelma läpi,eiköhän joku löydy mikä kelpaa. Ei voi muuta.
Tai voitte pelata keskeytetyllä / kierroilla mutta sinähän tiedät, ettei se ehkäise välttämättä mitään.

ei ne miehet tajua automaattisesti että mitä pillereistä ja muista hormonaalisista seuraa! kannattaa lukea ne haittavaikutukset joista esim. haluttomuus saattaa miestäkin kiinnostaa, voi itse miettiä että haluaako että nainen haluaa seksiä ja nauttii vai sen että saa korkeintaan kerran kuussa ja senkin haluttomalta naiselta :D omani aikoinaan halusi että aloitan pillerit mutta istutin sen koneen ääreen lukemaan noista haitoista niin muuttuikin ääni kellossa :)

fgh:niin, keskeytetty ei oo vaihtoehto. tunnistan kyllä ovulaation ajankohdan esimerkiksi mutta paljooko semmonen muka auttaa, kuka sitä tietää kauanko ne miehen siittiötkin elelee.. nou thänks :D

vieras:kuparikierrukkaa en saa, koska minulla on ollut yksi kohdunulkoinen raskaus joka päättyi leikkauspöydälle viittä vaille hengenlähtöä.

toinen vieras: niin. noi minipillerit mulla on ollut aiemmin ja toimi sinänsä hyvin, mutta aiheutti vuotoihin hassua häikkää mikä ei sinänsä ongelma. :)

kannattaa sanoa miehelle ettei pillua tipu jos ei käytä kumia. Omani ei muka myös voinut kumia käyttää, kun oli muka niin erilaista kuin ilman, mutta kun oli ollut muutaman viikon ilman pillua niin johan alkoi kelpaamaan kumin kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja En mä sitäkään..;26329188:
minulla on aiemmasta suhteestani pieni lapsi

olen helposti sikiävää sorttia

No ei nyt yksi lapsi tee kenestäkään helposti sikiävää! :laugh:

Paitsi jos edellistä muksua siittäessä "se" ei ollut vielä "siellä" vaan vasta harkinnan alla ja heti tärppäsi.

Seksiä kumin kanssa tai ei ollenkaan. Jos olet kumminkin hankkimassa minipillereitä, niin kumeilla ei tartte montaa kertaa leikkiä, niin luulisi miehen nyt sen verran viitsivän "kärsivän". Ja jos ei viitti, ni voi olla ilman.

mee perhesuunnittelu/ehkäisyneuvolaan.. sieltä voi saada minipilleri reseptin suoraan käteen terkkarilta. sitten tarvitsee vaan syödä 7pvä minipillereitä ja ehkäisyteho on sitten voimassa vaikka et kuukautisten aikana aloita..

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26331511:
[/I]

No ei nyt yksi lapsi tee kenestäkään helposti sikiävää! :laugh:

Paitsi jos edellistä muksua siittäessä "se" ei ollut vielä "siellä" vaan vasta harkinnan alla ja heti tärppäsi.

Ap kyllä mainitsi myös kohdunulkoisesta raskaudesta kierukan kanssa.