Kun mies ei kykene...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vaimo"

Vieras
En ois kyllä uskonut että tämä ongelma tulee koskaan vastaan, tai edes vielä. :(
Olemme ollut naimisissa 6 vuotta ja meillä on 2 ihanaa lasta.
Seksielämämme oli alussa TODELLA viriiliä ja runsasta, mutta lasten myötä se luonnollisesti hiipui vähempiin kertoihin.
Viimeinen vuosi on ollut suoraan sanottuna yhtä helvettiä!!

Yllätin mieheni masturboimasta vierestäni yhden viikon aikan 3 kertaa! Tämä oli itselleni aika iso juttu, sillä mieheni ei ole ikinä näin tehnyt (siis vieressäni/nähteni). Kuulemma unissaan näin teki, tähän en usko.
Meni muutama kuukausi aikaa ja yhtäkkiä huomasin että mieheni ei koske minuun pitkällä tikullakaan!! Meillä on aina ollut hyvin läheinen suhde, eli paljon pieniä kosketuksia yms. ja pum! yhtäkkiä ei mitään!! Olin hyvin, hyvin loukkaantunut. :(
Otin asian puheeksi, mutta mieheni ei edes tajunnut että käyttäytyi näin. Tuntui oudolta ja hyvin nöyryyttävältä.
Taas kului aikaa ja rupesin kiinnittämään huomiota mieheni seksin halun hiipumiseen. Ihminen joka on todella seksuaalinen ja voisi peuhata joka päivä, ei yllättäen haluakaan!! Tai ei halua minua...
Ne kerrat kun jotain tehtiin, miehelläni ei seiso! Tämä nöyryyttää minua todella paljon ja olen ihan hajalla tän asian kanssa.
Olen yrittänyt puhua, mutta tuloksetta. Kysyin onko toista, ei kuulemma ole. Enkä ehkä uskokaan koska hänellä ei ole aikaa/tilaisuutta hoidella toista. Ja tiedän että mieheni ei kykene seksiin tuntemattoman kanssa, eli pitää olla tunteita tai edes tuntea jollain tavalla.

Eilen otin asian jälleen puheeksi ja mies tokaisi ettei ole edes huomannut että olisi mitään ongelmaa!! Maa vajosi altani ja itsetuntoni rippeet löytyi sohvan alta! Voiko enää pahemmin nöyryyttää?! :(

Olen huomannut miehessäni "outoja" piirteitä ja epäilen että hän on ihastunut, ellei jopa rakastunut pomon avokkiin. Sekö tämän tilanteen selittäisi...

Olen suoraan sanottuna hyvin, hyvin neuvoton... :(

Pomon avokkiin? Ovatko he tekemisissä tms.? Jos ei tuskimpa ihastus mihinkään johtaa. Ihastumisia tulee varmasti joskus pitkän suhteen aikana.

Varaappa aika kampaajalle ja kosmetologille. Käy ostamassa uusia, kivoja vaatteita.
Etsi kivat uudet alusvaatteet ja viettele miehesi uudelleen. Kokeile jotain uutta tai jotain mistä tiedät miehesi varmasti pitävän ;) Älä luovuta vaikka uskon ja tiedän miten pahalta sinusta tuntuu.
Millaiset muuten välinne ovat? Teettekö mitään kahdestaan? Riitelettekö paljon?

[QUOTE="Annina";23730320]Pomon avokkiin? Ovatko he tekemisissä tms.? Jos ei tuskimpa ihastus mihinkään johtaa. Ihastumisia tulee varmasti joskus pitkän suhteen aikana.

Varaappa aika kampaajalle ja kosmetologille. Käy ostamassa uusia, kivoja vaatteita.
Etsi kivat uudet alusvaatteet ja viettele miehesi uudelleen. Kokeile jotain uutta tai jotain mistä tiedät miehesi varmasti pitävän ;) Älä luovuta vaikka uskon ja tiedän miten pahalta sinusta tuntuu.
Millaiset muuten välinne ovat? Teettekö mitään kahdestaan? Riitelettekö paljon?[/QUOTE]

Kyllä he ovat tekemisessä ainakin viikoittain.
Käyn kampaajalla jne. ihan säännöllisesti, en usko sen muuttavan mitään. Olen jo kokeillut kaikki mistä tiedän mieheni pitävän, mutta hän ei vain syty. Pahin ongelma tässä on se, että juuri minun piti sanoa hänelle että hei tajuatko sulla ei seiso?! Ja toinen vaan toteaa ai jaa.
:(

Tuo on nyt joku kausi meneillään. Siihen, että onko miehelläsi joku toinen nainen, on minun mahdoton sanoa mitään. Mutta siltä pohjalta, että ei ole. Pitäisikö antaa ajan vain kulua? Voi olla, että miehesi ei halua puhua aiheesta, koska se ahdistaa, vituttaa, ottaa päähän tai jotain.

Onpa kurja tilanne! :( Oletteko jutelleet miehenkanssa tuosta pomon vaimokkeesta? Tapaavatko he kahden vai missä merkeissä?
Voisiko miehellä olla stressiä jonka takia seksi ei suju? Miehet ovat aika huonoja puhumaan noin miehisistä jutuista, ovat heillekkin arkoja asioita. Ja voihan olla että miehellä on vain meneillään joku vaihe...Jos et järjellistä selitystä löydä niin kyllä hieman alkaisin katselemaan pettäjän merkkejä :( Kyllä kannattaisi nyt pitää miehenkanssa kunnon keskustelu tuokio ja selvittää missä mennään vai mennäänkö missään.

Miehelläsi voi olla joku kriisi meneillään, esim oman vanhenemisen kanssa. Moni mies tuntee epävarmuutta omasta miehisyydestään iän karttuessa, jolloin seksin harrastaminen muuttuu vaikeaksi. Siis vaikka ikää ei vielä olisi mitenkään älyttömästi,niin nuo suuret muutokset (isäksi tuleminen ja sen mukanaan tuoma uusi rooli ja vastuu) vaikuttavat miehen kokemukseen itsestään miehenä.

Yritä keskustella miehesi kanssa vaikka väkisin aiheesta, toivottavasti on vain jotain ohimenevää.

[QUOTE="Annina";23730392]Onpa kurja tilanne! :( Oletteko jutelleet miehenkanssa tuosta pomon vaimokkeesta? Tapaavatko he kahden vai missä merkeissä?
Voisiko miehellä olla stressiä jonka takia seksi ei suju? Miehet ovat aika huonoja puhumaan noin miehisistä jutuista, ovat heillekkin arkoja asioita. Ja voihan olla että miehellä on vain meneillään joku vaihe...Jos et järjellistä selitystä löydä niin kyllä hieman alkaisin katselemaan pettäjän merkkejä :( Kyllä kannattaisi nyt pitää miehenkanssa kunnon keskustelu tuokio ja selvittää missä mennään vai mennäänkö missään.[/QUOTE]

Sanoin miehelle että on todella loukkaavaa kun hänestä näkee kilometrin päähän että ajatukset on jossain toisessa. Kertaakaan en ole puhunut kenestäkään nimeltä tms. ja silti mieheni tajusi heti kenestä puhutaan, eli tunteita kyllä on.
En ole varma näkevätkö paljon kahden vai onko pomo myös mukana.
Varmasti voisi olla myös stressiä, mutta mietin vain että mistä...
Tuntuu itsestä vaan niin helvetin pahalta että oma mies ei enää haluakaan. :(
En usko että meillä on enää tulevaisuutta, koska tämä romutti mut ihan täysin...

Ja tosiaan meillä on 2 lasta, eli 2 raskautta on takana. Painoa on 10 vuoden aikan tullut 1kg. Käyn säännöllisesti kampaajalla, laitan kynnet yms. eli yritän pitää itsestäni huolta. En ole haiseva sohvaperuna.

[QUOTE="Vaimo";23730565]Sanoin miehelle että on todella loukkaavaa kun hänestä näkee kilometrin päähän että ajatukset on jossain toisessa. Kertaakaan en ole puhunut kenestäkään nimeltä tms. ja silti mieheni tajusi heti kenestä puhutaan, eli tunteita kyllä on.
En ole varma näkevätkö paljon kahden vai onko pomo myös mukana.
Varmasti voisi olla myös stressiä, mutta mietin vain että mistä...
Tuntuu itsestä vaan niin helvetin pahalta että oma mies ei enää haluakaan. :(
En usko että meillä on enää tulevaisuutta, koska tämä romutti mut ihan täysin...

Ja tosiaan meillä on 2 lasta, eli 2 raskautta on takana. Painoa on 10 vuoden aikan tullut 1kg. Käyn säännöllisesti kampaajalla, laitan kynnet yms. eli yritän pitää itsestäni huolta. En ole haiseva sohvaperuna.[/QUOTE]

Pane kuva kasvoista ja vartalosta niin palstan arvovaltainen raati arvioi onko homma kiinni sun ulkonäöstä vai ei.

tuo tarina on kuin minun tarinani...ja kyllä: kysyin viimeisen aviovuoden aikana ehkä 27 kertaa, että onko sulla joku toinen...ei ole, ei ole, ei ole...kunnes sitten yli vuosi sivusuhteen alkamisesta mies sai kakistettua, että niin joo, onhan mulla toinen nainen!

[QUOTE="petetty";23730855]tuo tarina on kuin minun tarinani...ja kyllä: kysyin viimeisen aviovuoden aikana ehkä 27 kertaa, että onko sulla joku toinen...ei ole, ei ole, ei ole...kunnes sitten yli vuosi sivusuhteen alkamisesta mies sai kakistettua, että niin joo, onhan mulla toinen nainen![/QUOTE]

näin se menee, ja lopulta myönnetään olevan niin rakastunut siihen toiseen... ja ei kato aikaa ja paikkaa se miten ja missä kikkaillaan. Työpaikka on siihen kaikista otollisin, lounastauot on aika hyviä eikä sitä ees se oma puoliso kovin äkkiä kotona huomaa.

Yks vaihtoehto on tietenkin se, että miehestäs on tullut impo. Ootko huomannu sillä aamustondiksen? Jos se puuttuu jatkuvasti niin on lääkärissä käynnin paikka.
Mun kaverin ex-mies oli semmoinen, ettei voinut harrastaa seksiä kenenkään muun ka, jos oli johonkuhun toiseen rakastunut/ihastunut. Se ei tietenkää tarkoita, että ois pettänyt vaan sitä et tästä tunnejutusta johtuen ei ottanut eteen kumppanin kaa.

En tiedä kumpi olisi helpompaa, se että olisi se toinen vai että tietää kun toinen ajattelee toista eikä kykene seksiin. Ei ainakaan minun kanssa. :(
Ei tästä ainakaan hevillä toivuta, jos toivutaan lainkaan.

Miehesi on tosiaan todennäköisesti ihastunut toiseen naiseen, kun kerta käyttäytyy tuolla tavalla. Hän ei ilmeisesti yritä "peitellä" asiaa, tai sitten ei tajua peitellä ihastumistaan tai lähinnä sitä, että käyttäytymisellään sua kohtaan paljastaa asian. Niinkuin joku sanoi, parisuhteessa todennäköisesti tulee ihastumisia, eikä se välttämättä tarkoita mitään lopullista, vaihe voi mennä ohi, tai sitten ei. Miehelläsi on ilmeisesti ajatukset niin voimakkaasti toisessa naisessa ettei kykene kanssasi tällähetkellä mihinkään, eikä pysty kuitenkaan myöntämään mitään. Todennäköisesti ei halua luopua sinusta, tietää jollakin tasolla että tunteet ovat ns. "kiellettyjä" häneltä.
Hän ei varmaankaan myönnä ihastumista toiseen naiseen jos ihastuminen on vielä kovin tuore, voisin kuvitella että saattaa myöntää jos suhde menisi pidemmälle ja hän rakastaisi vallan toista naista. Raukkaparalla on varmasti tunteita edelleen sinuakin kohtaan, on nyt vaan kovasti hämmentynyt omista tunteista.
En tiedä paraneeko tilanne nyt tässä tilanteessa puhumalla, ehkä lammas on vain hetkeksi karannut karsinasta kirmailemaan niitylle.
Kinkkinen tilane, älä anna heti periksi. Ihastuminen saattaa olla ohimenevää, toivottavasti voisit silloin antaa miehellesi anteeksi.

Stressi siitä nyt vielä puuttuu. Seksiä voi harrastaa muutenkin, ja voit ihan hyvin pyytää miestäsi harrastamaan seksiä vaikka ei seiso, hyväileminen (apuvälineillä tai ilman) tuntuu silti hyvältä ja orgasmiinkin päästään muuten kuin varsinaisella aktilla, jos se on tärkeää.

Seksissä niinkuin muutenkin on välillä heikompia kausia, mutta ei sitä hyllylle tarvitse laittaa. Jos miestäsi ei kiinnosta seksi, voit silti pyytää häntä harrastamaan sitä kanssasi muutaman kerran kuukaudessa, se on yksi parisuhteen velvollisuuksista vaikka itseä ei aina niin huvittaisikaan. Sen useammin sitä ei kenties voi pyytää, jos toinen ei tahdo, mutta voithan fyysisen tarpeen hoitaa itsekin.

Puhu ja ole avoin, etsi käytännön väliaikaisia ratkaisuja jotka tukevat seksielämän elpymistä (kuten miehen pyytäminen hyväilemään sinua) luomatta painetta, ja varo luomasta ratkaisuja joista on vaikea palata helposti hyvään seksielämään(kuoreensa vetäytyminen, oman koskettamisen lopettaminen, toisen miehen etsiminen).

Kiitos noista kahdesta viimeisestä vastauksesta! Olivat hyvin mieltä avaavia, vaikkakin todella pahalta tuntuu. :(
En vain valitettavasti voi katsoa sivusta kun mieheni ajattelee jotain toista, ja samalla on kykenemätön olemaan kanssani. Katson sen jo pettämiseksi, tai jos en nyt ihan pettämiseksi niin loukkaamiseksi ja se tuntuu todella pahalta.

Sain juuri vielä kuulla, että mieheni oli tälle pomolle+avokille kertonut erään asian jonka minä tahdoin pitää omana tietonani. Eli asia koski minua, ja hän päätti jakaa sen eteenpäin vaikka kielsin. Kiitos luottamuksesta, rakas... :'(

Yhteistyössä