Y
Yksinäinen olo
Vieras
Ahdistaa niin perkeeleesti nyt tämä suhde. Olemme seurustelleet tiiviisti puoli vuotta ja periaatteessa kaikki on kivasti ja meillä on ihanaa, mutta tuntuu, etten saa vastakaikua tunteilleni.. Hän kohtelee minua hyvin, vietämme lähes kaiken vapaa-ajan yhdessä, meillä on hauskaa ja seksikin on ihanaa, mutta hitto kun se ei kykene sanallaakaan sanomaan, että mitä se tuntee... Olen viimeaikoina ollut työkiireiden vuoksi itse väsynyt ja lähetin hänelle tekstiviestin, jossa pahoittelin mahdollista väsymyksestä johtuvaa laiskaa olemustani häntä kohtaan. Kerroin, että vaikka olenkin ollut poikki, hän on silti sydämessäni ja tunteissani voimakkaasti. Hän vastasi viestiini näin: "Kauniita unia." !?!? Mitä helvettiä?? Minä kerroin, kuinka tärkeä hän minulle on ja kuinka lämpimät tunteeni häntä kohtaan ovat ja hän vastaa "kauniita unia"! Olenko ihan pimeä, jos loukkaannun tuollaisesta? En odota häneltä suuria puheita, enkä kauniita runollisia rakkauden tunnustuksia, mutta jos kerron tykkääväni hänestä paljon, hän olisi voinut sanoa edes, että "samoin". Tulee sellainen olo, että hänellä ei ole niitä samoja lämpimiä tunteita minua kohtaan, jos hän ei voi sanoa tunteistaan sanaakaan. Miten ihmeessä tämmöiseen nyt sitten pitäisi suhtautua?