V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
no kui moni meistä menis sinne vapaa-ehtoisesti? jättäisin minäkin väliin ellei ois pakko.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
no kui moni meistä menis sinne vapaa-ehtoisesti? jättäisin minäkin väliin ellei ois pakko.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Mies ei olisi halunnut synnytykseen mukaan siksi että häntä ei kiinnosta eikä tarvita siellä.
Minä sanoin miehelle että jos ei tule mukaan sairaalaan, niin minäkään en sinne mene, ja että todella tarvitsen häntä tueksi ja turvaksi. Ja kun utelin että jos synnyttäisin yksinäni ja sitten jättäisin kertomatta että synnytys ylipäätään tapahtui tai miten tapahtui, sujuiko kaikki hyvin, niin eikö häntä tosiaan kiinnostaisi yhtään miten meni, niin tunnusti että tottakai jälkeenpäin haluaisi tietää mitä kävi. Kiinnosti siis kuitenkin.
Tuli mukaan, piti kädestä ja oli tukena. Ja kun kysyin jälkikäteen, niin olisi harmittanut jos olisi missannut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
Hyvin siellä pärjää ilman miestäkin,kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no kui moni meistä menis sinne vapaa-ehtoisesti? jättäisin minäkin väliin ellei ois pakko.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
No, se mies voisi tulla vaikka ihan solidaarisuudesta sua kohtaan. Lapsi on yhteinen.
Mä en kyllä tajua kuka missaa sen vapaaehtoisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ihmettelisin todella jos se niin sanoisi. Kuka ei halua olla mukana oman lapsensa elämän ensihetkissä???
Varmaan yrittäisin kaikkeni, että saisin sen mukaan. Pakottamaan en aikuista ihmistä pysty. Loukkaantuisin ja ihmettelisin, mutta lopulta menisin yksin.
Onneksi mun mies ei ole koskaan esittänyt ajatuksia tuohon suuntaan...
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
No, se mies voisi tulla vaikka ihan solidaarisuudesta sua kohtaan. Lapsi on yhteinen.
no juu. pohdin tässä vaan sitä kun ei kovin moni varmaan ajattele sitä miesten näkökulmasta. ettei se oo niin herkkua katella kun toinen kiemurtelee tuskissaan ja veri lentää. en tiiä pystyisinkö ite katella vierestä. :snotty:
En minä ainakaan oman lapsen syntymää väliin jättäisi mistään hinnasta ikinä!
Alkuperäinen kirjoittaja Ugh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
En minä ainakaan oman lapsen syntymää väliin jättäisi mistään hinnasta ikinä!
Enkä minä. Ja toki olisin mieheni tukena, jos hän synnyttäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
Kuka pärjää kuka ei..kuka ois ehtiny mun selkää hieroa, tuoda juotavaa jne ilman miestä...Sairaalassa oli tuolloin synnytysrynnäkkö ja kaikki hoitsut jne kiireisinä menemässä ilman että ois pitäny istua yhden luona.
Alkuperäinen kirjoittaja Ugh:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Siis sulla ei mies tuu? No, eipä oo uutta!
no juu. pohdin tässä vaan sitä kun ei kovin moni varmaan ajattele sitä miesten näkökulmasta. ettei se oo niin herkkua katella kun toinen kiemurtelee tuskissaan ja veri lentää. en tiiä pystyisinkö ite katella vierestä. :snotty:
Ei se herkkua ole synnyttäjällekään. Helpompi katsoa on, kuin kokea tuska itse.